Αισθητή αύξηση στις τιμές των καυσίμων σημειώθηκε μέσα σε λίγες μόλις ημέρες. Μάλιστα, σε υψηλά επίπεδα κινείται η αμόλυβδη βενζίνη τον μήνα Μάρτιο, με το κόστος να φθάνει πάνω από τα 2 ευρώ στο κέντρο της Αθήνας.
Η διαφορά στην αντλία φάνηκε, και οι καταναλωτές πλέον σκέφτονται να μετακινήσουν τα οχήματά τους. Η αύξηση καταγράφεται κατά 0,17 ευρώ στην τιμή της αμόλυβδης με αποτέλεσμα να φτάνει και πάλι τα 2 ευρώ. Σήμερα η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης στην Αθήνα είναι 1,94 ευρώ. Σοκ προκαλούν και οι τιμές στην περιφέρεια με την τιμή για παράδειγμα στις Κυκλάδες να φτάνει τα 2,12 ευρώ. Οι πρατηριούχοι εκφράζουν τον φόβο τους ότι το Πάσχα η τιμή της αμόλυβδης θα φτάσει τα 2 ευρώ στο κέντρο της Αθήνας. Σημειώνεται ότι είναι η τρίτη φορά που υπάρχει αυτή η αύξηση μέσα σε έναν χρόνο, παρά τη μικρή μείωση που υπήρξε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Ο κ. Νίκος Παπαγεωργίου, πρόεδρος πρατηριούχων εμπόρων καυσίμων Αττικής, είπε σχετικά: «Όσον αφορά στα υγρά καύσιμα υπάρχει μία άνοδος το τελευταίο 10ημερο η οποία όμως προκύπτει από τους δύο πολέμους, οι οποίοι είναι ενεργοί, και όπως είχαμε πει, δεν θα ξαναδούμε φθηνά καύσιμα όσο διαρκεί ο πόλεμος στην Ουκρανία, γιατί η Ρωσία είναι η ναυαρχίδα στα ορυκτά καύσιμα που έρχονται στην Ευρώπη». Αναφερόμενος στην τιμή που μπορεί να ισχύσει το Πάσχα, είπε: «Είθισται, λόγω της αυξημένης ζήτησης και του Πάσχα καθολικών και ορθόδοξων, όταν πλησιάζουμε η τιμή να ανεβαίνει. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση με την τιμή του πετρελαίου Μπρεντ και αυτές τις συνθήκες, ενδεχομένως να έχουμε σε 30 μέρες, και στην Αθήνα την τιμή πάνω από τα 2 ευρώ, γιατί στα νησιά ή στα ορεινά ήδη υπάρχει». Ο Παναγιώτης Γεωργιάδης υπογράμμισε πως, «δεν δικαιολογείται αυτή η αύξηση γιατί τα καύσιμα που υπάρχουν τώρα στις δεξαμενές δεν αγοράσθηκαν χθες. Θα δούμε ακόμη μεγαλύτερες τιμές με την καινούρια παραλαβή. Πολλές φορές, όποτε συμβαίνει ένα κρίσιμο γεγονός παγκόσμιας εμβέλειας και επιπτώσεων έχουμε άμεση αύξηση των τιμών με το που ανακοινώνεται, και με πρόφαση του γεγονότος. Αντίστοιχα όταν έχουμε μείωση παγκοσμίως δεν περνάει άμεσα η μείωση στην αντλία».