Εξατομικευμένη προσέγγιση των καταναλωτών, ενίσχυση των ψηφιακών πλατφορμών, παροχή δυνατότητας χρήσης επαυξημένης πραγματικότητας (A.R.) και εικονικής πραγματικότητας (V.R.), βελτίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας και των logistics είναι ορισμένες από τις αλλαγές που προκαλεί στο εμπόριο η Τεχνητή Νοημοσύνη, όπως απαντά η A.I. (Artificial Intelligence) στο σχετικό ερώτημα της «DEALnews».
Αναλυτικά, η απάντηση της A.I. (της εφαρμογής AI Chat, που υποστηρίζεται από το GPT-4» έχει ως εξής:
Ερ.: Ποιες αλλαγές θα επέλθουν στο εμπόριο και στον τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών, λόγω των εξελίξεων που προκαλούν η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι νέες τεχνολογίες;
Απ.: Οι εξελίξεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη (A.I.), στο διαδίκτυο και στις νέες τεχνολογίες επηρεάζουν σημαντικά το εμπόριο και τον τρόπο με τον οποίο αγοράζονται και πωλούνται τα προϊόντα. Αυτές οι αλλαγές ήδη επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και θα συνεχίσουν να το κάνουν και στο μέλλον.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο dealnews.gr