Με σλόγκαν «Ελλάδα, μία εμπειρία ζωής» (La Grèce – Une expérience de vie) και την φράση «Όχι μόνον διακοπές» (Pas seulement des vacances) ο ΕΟΤ κατέκλυσε το Παρίσι με αφίσες. Εικόνες της Ελλάδας πλημμύρισαν τους δρόμους και το Μετρό λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων με διαφημιστική καμπάνια για την χώρα μας.
Η out-of-home (OOH) καμπάνια του ΕΟΤ έχει συνολική διάρκεια 5 εβδομάδων και αποσκοπεί στην προσέλκυση του δυναμικού γαλλικού κοινού και των πολυάριθμων ξένων επισκεπτών της γαλλικής πρωτεύουσας, αλλά και στην γενικότερη ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας.
Το διάστημα 18 Ιουνίου-1 Ιουλίου υλοποιήθηκε, σε συνεργασία με την εταιρεία Ogilvy, διαφημιστική προβολή της Ελλάδας στο Μετρό του κεντρικού Παρισίου και ττην ευρύτερη περιοχή του Île-de-France, με 120 έντυπες διαφημίσεις, μεγέθους 12 τ.μ., σε 110 σταθμούς Μετρό και 10 digital διαφημίσεις σε μεγάλες ψηφιακές οθόνες.
Στις αφίσες και τις ψηφιακές διαφημίσεις κυριαρχούσαν το χρυσό χρώμα (με απεικόνιση ελληνικού ηλιοβασιλέματος), το ασημί (βυθός ελληνικής θάλασσας) και το μπρούτζινο (ελληνική αμμώδης παραλία), που αντιστοιχούν στα χρώματα των ολυμπιακών μεταλλίων, ενώ το κύριο μήνυμα ήταν «Το ταξίδι στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι είναι μία εξασφαλισμένη νίκη» (Voyager en Grèce cet été est une victoire garantie).