Ο «φόβος» της αξιολόγησης από… Τετάρτη: Οι πολίτες αποφασίζουν για τους δημόσιους υπαλλήλους!

Ενεργοποίηση της πρώτης ηλεκτρονικής πλατφόρμας των υπηρεσιών του Κράτους

Must Read

Από την επόμενη εβδομάδα ξεκινά η αξιολόγηση του Δημοσίου από τους πολίτες, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών Θοδωρής Λιβάνιος.

Οι πολίτες μπαίνοντας σε ηλεκτρονική πλατφόρμα θα μπορούν να αξιολογούν βάζοντας βαθμό από το 1 έως το 10 ενώ θα υπάρχουν και δύο κουτάκια παρατηρήσεων. Το πρώτο αφορά μια γενική παρατήρηση για ό,τι θέλουν να μεταφέρουν στις αρμόδιες υπηρεσίες και στο δεύτερο θα απαντούν στο τι άλλο θα ήθελαν να γίνει πιο απλά, πιο εύκολα, πιο ηλεκτρονικά. Συγκεκριμένα, από την ερχόμενη Τετάρτη και για δύο εβδομάδες, περίπου 5 εκατομμύρια πολίτες, εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας και άνω των 17 ετών, θα έχουν τη δυνατότητα να βαθμολογήσουν την ποιότητα των υπηρεσιών της Κεντρικής Διοίκησης και της Αυτοδιοίκησης. Η διαδικασία θα πραγματοποιηθεί μέσω email, με τους πολίτες να καλούνται να απαντήσουν σε 40-50 ερωτήσεις, αξιολογώντας την εξυπηρέτηση, την ταχύτητα, την ευγένεια και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών, ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα υποβολής σχολίων. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα θα γίνεται με τους προσωπικούς κωδικούς του gov.gr, ώστε να διασφαλίζεται η μοναδικότητα της συμμετοχής κάθε πολίτη. Η λίστα των υπηρεσιών που θα αξιολογηθούν περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την ΑΑΔΕ, τη ΔΥΠΑ, τον ΕΦΚΑ, το Κτηματολόγιο, καθώς και διάφορες ψηφιακές υπηρεσίες του gov.gr, υπηρεσίες των περιφερειών και των δήμων, όπως ηλεκτροφωτισμός, καθαριότητα, ανακύκλωση, πράσινο, παιδικές χαρές, οδικό δίκτυο και δημοτική συγκοινωνία. Επιπλέον, θα ζητηθούν προτάσεις για περαιτέρω ψηφιοποίηση υπηρεσιών, καθώς και ελεύθερα σχόλια προς τις αρμόδιες αρχές. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, οι απαντήσεις θα ανωνυμοποιηθούν και θα αναλυθούν συνολικά, με τα αποτελέσματα να δημοσιοποιούνται εντός του Μαΐου. Η διαδικασία αξιολόγησης θα επαναλαμβάνεται δύο φορές τον χρόνο, κάθε Απρίλιο και Οκτώβριο, δίνοντας τη δυνατότητα στους φορείς να εντοπίζουν αδυναμίες και να προχωρούν σε βελτιώσεις. Το φθινόπωρο, μάλιστα, αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή η δεύτερη φάση της αξιολόγησης, όπου μετά από κάθε συναλλαγή με δημόσια υπηρεσία με φυσική παρουσία, ο πολίτης θα λαμβάνει μοναδικό QR code για να αξιολογεί άμεσα την εμπειρία του.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

spot_img
spot_img

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This