Σε 5 εταιρίες eshop που παραπλάνησαν τους καταναλωτές και δεν έστειλαν ποτέ τα προϊόντα που τους παραγγέλθηκαν επέβαλε το υπουργείο Ανάπτυξης. Παράλληλα, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου δημοσιοποιεί και τα στοιχεία τους ώστε να ενημερωθεί το καταναλωτικό κοινό.
Συγκεκριμένα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων το τελευταίο χρονικό διάστημα δέχθηκε πλήθος καταγγελιών καταναλωτών που σύναψαν συμβάσεις με eshop, σχετικά:
- με μη παράδοση των παραγγελθεισών συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος,
- την αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου ή προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.
Μετά από εκτεταμένη έρευνα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ, στις ακόλουθες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας αιχμής:
Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.