Δεν τιμά τη Ν.Δ. η επικοινωνιακή στρατηγική που έχει χαράξει προκειμένου να πείσει τους πολίτες να την ψηφίσουν στις ερχόμενες εθνικές εκλογές. Δεν θα μείνουμε στα πρόσωπα, παρά το ότι κι αυτά έχουν τη σημασία τους. Εάν είναι δυνατόν, την παράταξη του Κώστα Καραμανλή να την εκπροσωπούν τύποι όπως ο …Παύλος Μαρινάκης!
Η ουσία όμως της επικοινωνιακής στρατηγικής που έχει χαράξει το κόμμα Μητσοτάκη, είναι ακόμα χειρότερη: Ότι και αν ερωτηθούν οι εκπρόσωποι της Ν.Δ. στα πάνελ, αυτοί θα απαντήσουν με το παραμύθι τους, για την «πενταετία διακυβέρνησης του ΣυΡιζΑ»…
Κατασχέσεις, πλειστηριασμοί, σκάνδαλα, νεκροί της πανδημίας, εθνικές ήττες, κερδοσκοπία και εξαθλίωση, δεν παίζουν κανένα ρόλο.
Οι «Μαρινάκηδες» της Ν.Δ. θα απαντήσουν για το τι έκανε ο Βαρουφάκης, τι είπε ο Τσακαλώτος, τι νομοθέτησε ο Κατρούγκαλος.
Σαν να μην κυβέρνησαν ποτέ…
Δεν προκαλεί καμιά απορία λοιπόν το γεγονός ότι όλα τα πρωτοκλασάτα στελέχη της παράταξης αρνούνται να βγουν δημόσια για να στηρίξουν την πολιτική Μητσοτάκη. Στελέχη με ιστορία, δεν καταδέχονται να λένε δημόσια ανέκδοτα με τον Τοτό και το σκουλήκι.