Το γεγονός πως ο Νότιος Τομέας της Β’ Αθηνών αποτελεί μια από τις πιο δύσκολες εκλογικές περιφέρειες της χώρας δεν είναι μυστικό. Όπως μυστικό δεν είναι πως βρίθει ανισοτήτων μεταξύ των δήμων, καθώς τα διαφορετικά κοινωνικά στρώματα που απαρτίζουν τη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια δυσκολεύουν τους υποψηφίους.
Δεν είναι δα και λίγο να πρέπει να πας από την Καισαριανή στη Γλυφάδα και από το Ελληνικό στον Βύρωνα και να μιλήσεις και με τον αντίστοιχο τρόπο στο κοινό. Μπροστά σε αυτή τη κατάσταση, ορισμένοι υποψήφιοι για να τα βγάλουν πέρα… ιδρώνουν τη φανέλα, γράφοντας χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων. Άλλοι, όμως, πάνε με σβηστές μηχανές, αφήνοντας τους κομματικούς στρατούς, τα επιτελεία, αλλά και το χρήμα να μιλήσουν για αυτούς και να τους απλώσουν ένα ιδιόμορφο εκλογικό κόκκινο χαλί!
Και αν αυτό, λίγο ως πολύ, ισχύει για όλα τα κόμματα, καθώς συγκεκαλυμμένα υποψήφιοι επενδύουν ζεστό χρήμα για να εκλεγούν, στη Ν.Δ. ορισμένοι… βγάζουν μάτι με τα λεφτά που έχουν ρίξει. Μάλιστα, το γεγονός αυτό έχει γίνει αντιληπτό και από τους συνυποψηφίους τους, οι οποίοι όπου σταθούν και όπου βρεθούν «λούζουν» τους δύο «γαλάζιους» υποψηφίους για τα αθέμιτα μέσα που χρησιμοποιούν ώστε να κερδίσουν προβολή και κατ’ επέκταση ψήφους.
Ο ένας εκ των δύο είναι ο υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, ο οποίος έχει αλώσει το διαδίκτυο με προσωπικές διαφημίσεις σε όλους τους μεγάλους ενημερωτικούς ιστοτόπους, την ίδια ώρα που, όπως του αποδίδουν, έχει προνομιακή σχέση με όλα τα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα (πλην ενός). Το ίδιο, βέβαια, ισχύει και στις επιμέρους γειτονίες, καθώς πολλά μαγαζιά του Νότιου Τομέα λειτουργούν -όπως μας λένε- ως άτυπα εκλογικά του κέντρα, γεμάτα με φυλλάδιά του.
Στην ίδια κατηγορία ανήκει και ο νέος βουλευτής του κόμματος Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ο οποίος «σαρώνει» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βγάζοντας καθημερινά υλικό από τις τηλεοπτικές του εμφανίσεις που ανταγωνίζεται σε ποιότητα μικρές παραγωγές, και μάλιστα με αλλεπάλληλες χορηγούμενες διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο ανταγωνισμός για τη δεύτερη θέση είναι σκληρός…