Στα επικοινωνιακά επιτελεία των Μητσοτάκη–Κασσελάκη γνωρίζουν πολύ καλά ποιος κερδίζει πάντα. Οι μουσούδες των αθώων τετράποδων. Γι’αυτό και ενόψει εκλογών έχουν επιστρατεύσει τα κατοικίδια τους στο TikTok με στόχο να πείσουν ποιος είναι περισσότερο φιλόζωος από τον άλλον.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορούσε να αφήσει αναπάντητο τον «βομβαρδισμό» του Μητσοτάκη με πλάνα του Πίνατ, τον οποίο εμφάνισε ξανά, αυτή τη φορά ως «ευρωκομματόσκυλο».
@kyriakosmitsotakis_ Παμε 💪🏻 #ευρωεκλογες ♬ original sound – Kyriakos Mitsotakis
Eτσι, στο δικό του βίντεο, το οποίο φυσικά ξεκινάει με τη σκυλίτσα του, υποστήριξε ότι εκείνος αγαπάει τη Φάρλι και δεν την εκμεταλλεύεται για να πάρει ψήφους. Ακυρώνοντας ουσιαστικά με την πράξη του το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει…
@skasselakis♬ πρωτότυπος ήχος – Stefanos Kasselakis