Αρχισε η μάχη των προεκλογικών σποτ, με τον ΣΥΡΙΖΑ να προβάλλει μόνο τον ωραίο πρόεδρό του Στέφανο Κασσελάκη, ο οποίος μάλιστα «απειλεί» ότι το τελευταίο της σειράς θα προκαλέσει αίσθηση…
- Από τη Βίβιαν Μπενέκου
«Ο Στέφανος τα έχει δείξει και τα έχει πει όλα, άρα τι άλλο απομένει να κάνει;» αναρωτιούνται οι «επικοινωνιακοί κατάσκοποι» των κομμάτων, που έχουν βγει στη ρούγα να αναζητήσουν τι θα περιέχει αυτό το σποτ που θα εκπλήξει το κοινό των ευρωψηφοφόρων.
Πάντως οι προεκλογικές διαφημίσεις όλων τους είναι προσωποκεντρικές, καθώς αυτός είναι ο μόνος τρόπος το απολιτίκ κοινό των ευρωεκλογών να πειστεί καλύτερα, με την προβολή των αρχηγών των κομμάτων.
Ο ΣΥΡΙΖΑ, λοιπόν, έχει επιλέξει να προωθεί το «μουτράκι» με τα λαμπερά γαλάζια μάτια του Στέφανου Κασσελάκη. Ηδη παρουσίασε τα τρία πρώτα σποτ, για το φορολογικό, την υγεία και την ακρίβεια. Είναι τα θέματα δηλαδή που θα επιχειρήσει να αναδείξει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην πορεία για τις ευρωεκλογές. Παράλληλα, θα κρατήσει στην επικαιρότητα το θέμα των μνημονίων συνεργασίας ανάμεσα στη χώρα μας και στα Σκόπια.
Στο πλαίσιο αυτό, η Κουμουνδούρου θα δώσει στη δημοσιότητα άλλα τέσσερα σποτ, τα οποία θα είναι εξειδικευμένα στα κρίσιμα θέματα που απασχολούν τους πολίτες, και το ένα από αυτά θα προκαλέσει, όπως λένε στελέχη της Κουμουνδούρου, πάταγο. Οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ, «Για μια καλύτερη ζωή τώρα», θα έχουν μόνιμο πρωταγωνιστή τον Στέφανο Κασσελάκη, που άλλο δεν θέλει από το να είναι συνεχώς στους τηλεοπτικούς μας δέκτες, μεταξύ «Σασμού», «Γης της Eλιάς», «Προξενιού της Ιουλίας» και «Maestro», που επέστρεψε… Προεκλογικός σταρ, λοιπόν, ξανά ο Κασσελάκης.