ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ Μητσοτάκη και την κυβέρνησή του τους διασύρουν η προχειρότητα, η προπέτεια και προτίμηση της υποταγής στις επικοινωνιακές ανάγκες, αντί της υπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος. Το μετρό Θεσσαλονίκης είναι μία από τις ηχηρότερες αποδείξεις των προαναφερθέντων.
- Η θέση μας
/Εφημερίδα Δημοκρατία
ΑΥΤΟ ΠΟΥ συνέβη το Σάββατο ήταν μεν αναμενόμενο, αλλά όχι φυσιολογικό και σε καμία περίπτωση δικαιολογημένο. Ήταν αναμενόμενο επειδή πολλοί ειδικοί είχαν εκφράσει τις αμφιβολίες τους σχετικά με την ασφάλεια των επιβατών σε ένα μετρό που εγκαινιάστηκε άρον άρον, επειδή η κυβέρνηση βλέπει τα ποσοστά αποδοχής της από τους πολίτες να παίρνουν την κατιούσα και γύρευε αφορμή για να τα… ανεβάσει.
ΤΟ ΕΡΓΟ, παρόλο που κόστισε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ περισσότερα απ’ όσο είχε αρχικά υπολογιστεί, αποδείχθηκε ότι έχει τεράστια προβλήματα και εύρυθμης λειτουργίας και ασφαλείας. Τα πρώτα δυσοίωνα μηνύματα για το μετρό Θεσσαλονίκης ήλθαν με τα προβλήματα στα εκδοτήρια εισιτηρίων. Κι ύστερα προέκυψε το περιστατικό του Σαββάτου, όταν έμεινε από… ηλεκτρικό ρεύμα ένας συρμός, οι επιβάτες παρέμειναν κλεισμένοι στα βαγόνια επί αρκετή ώρα και τελικά υποχρεώθηκαν να περπατήσουν πάνω στη ράμπα σήραγγας για να γλιτώσουν από την… τελευταία λέξη της τεχνολογίας που έφερε στην Ελλάδα ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ασφαλές για τους επιβάτες να περπατάνε στριμωγμένοι σε στενή ράμπα σήραγγας. Ανάμεσά τους υπάρχουν ηλικιωμένοι, ΑμεΑ και άτομα με επιβαρυμένη υγεία. Οι πιθανότητες κάποιος εξ αυτών να κινδυνεύσει δεν ήταν αμελητέες. Επιπλέον, η πανικόβλητη κυβέρνηση, για να αποσείσει τις βαρύτατες ευθύνες από πάνω της, έφτασε στο σημείο να επιστρατεύσει υπουργούς όπως ο κ. Βορίδης, ο οποίος είπε ότι και το μετρό του Λονδίνου (που ιδρύθηκε το 1863) παρουσιάζει βλάβες ανά δύο εβδομάδες! Η κυβερνητική «γραμμή» εξαντλείται σε γελοιότητες που παρουσιάζονται σοβαροφανώς.
ΦΥΣΙΚΑ, δεν είναι μόνο το μετρό Θεσσαλονίκης που έχει τα μαύρα του τα χάλια. Και το αττικό μετρό υπολειτουργεί, με συρμούς που σε ώρες αιχμής περνούν ανά δεκάλεπτο από τους σταθμούς. Το αποτέλεσμα είναι ασφυκτικό, επικίνδυνο και τριτοκοσμικής υφής στριμωξίδι.
ΑΥΤΗ είναι η «Ελλάδα 2.0» του κ. Μητσοτάκη…
Προεκλογικώς ο Μητσοτάκης είχε υποσχεθεί λεωφορεία με συχνότητα ανά 10 λεπτά.
Τα δρομολόγια είναι τόσο αραιά που είναι σαν να χρησιμοποιείς ΚΤΕΛ.
Η τηλεματική που και για αυτήν πλήρωσε το δημόσιο δεκάδες εκατομμύρια, είναι απορυθμισμένη με αποτέλεσμα να είναι ανακριβής και να μη λειτουργεί πάντα.
Να μην μιλήσω για τα δρομολόγια τα οποία ενώ προγραμματίζονται στο τέλος είτε δεν εκτελούνται είτε τα “τρώνε” για άγνωστους λόγους.