Την ώρα που σχεδόν καθημερινά οι επιβάτες του μετρό Θεσσαλονίκης ταλαιπωρούνται από βλάβες, συνεχείς ακινητοποιήσεις συρμών και μεγάλες καθυστερήσεις, ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Βασίλης Οικονόμου τα βάζει με όσους ασκούν κριτική αποκαλώντας τους… «μίζερους».
Με ύφος «ε και τι έγινε», ο Βασίλης Οικονόμου εμφανίστηκε στο Kontra δηλώνοντας ότι τα προβλήματα που καταγράφονται στο μετρό της συμπρωτεύουσας, (σ.σ. το οποίο υποτίθεται είναι το πιο σύγχρονο της Ευρώπης) «είναι της καθημερινής λειτουργίας και των πρώτων βημάτων και θα αντιμετωπιστούν, αντιμετωπίζονται».
Σε μια προσπάθεια να υποβαθμίσει το μπάχαλο που επικρατεί, ο ίδιος δήλωσε ότι νομίζει πως… σε λίγο καιρό «θα ρολάρουν όλα τα πράγματα ακριβώς όπως πρέπει».
Μάλιστα, μίλησε για… μεγέθυνση των προβλημάτων, την ώρα που για την… ξενάγηση των επιβατών μέσα στις σήραγγες, λόγω ακινητοποίησης συρμού, έχει παρέμβει εισαγγελέας: «Το ότι υπάρχει το μετρό, η ίδια η πραγματικότητα από τους εκατοντάδες χιλιάδες Θεσσαλονικείς δείχνει ότι δεν τσιμπάνε σε όλες αυτές τις κακόβουλες και κακόμοιρες, μίζερες προσεγγίσεις. Προσπαθούν κάποιοι να βρουν τι πρόβλημα υπάρχει για να το μεγεθύνουνε για να ακυρώσουν αυτό το έργο. Ό,τι και να πει ο καθένας τη μιζέρια του αναδεικνύει» δήλωσε υποτιμώντας τη νοημοσύνη των πολιτών.
Δείτε επίσης:
- Νέες περιπέτειες για τους επιβάτες του μετρό Θεσσαλονίκης
- Παρέμβαση εισαγγελέα για τις ντροπιαστικές εικόνες στο μετρό Θεσσαλονίκης
- Ράγες της ντροπής! Εγκληματικό φιάσκο με το μετρό της Θεσσαλονίκης
- Λαχτάρα πάλι για τους επιβάτες στο μετρό Θεσσαλονίκης
Το μετρό είναι για την πλέμπα, αυτός και οι υπόλοιποι ασυνείδητοι ευκαιριακοί πολιτικάντηδες που κυνηγούν κρατικοδίαιτες θέσεις κυκλοφορούν με πολυτελή αυτοκίνητα τα οποία χρυσοπληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος και αντί να σιωπά ο καιροσκόπος που περιφέρεται από κόμμα σε κόμμα για να βολευτεί σε δημόσιες θέσεις, σχολιάζει με απέραντο θράσος τους ιθαγενείς που ταλαιπωρούνται στο “υπερσύγχρονο μετρό Θεσσαλονίκης”.
μόνο σε γαϊδούρι είχε ανέβει ο βλάχος
‘Μην είστε μίζεροι, δεν γεμίσαμε και το μετρό με παράνομες εύφλεκτες ύλες ούτε τρακάραμε δυο τραίνα μαζί όπως στα Τέμπη.
Κι άλλωστε μας ψηφίσατε και μας ξαναψηφίσατε αφού ολόκληρο το κόμμα μας είχε διαπράξει την μαζική δολοφονία των Τεμπών, επανεκλέγοντας και τον παιδοκτόνο Κώστα Αχ. Καραμανλή, γόνο της γνωστής βαρονίας, και τον καθόλα υπεύθυνο Κυριάκο Μητσοτάκη που έδωσε εντολές για πλήρη συγκάλυψη και καταστροφή των ιχνών του εγκλήματος.
Άρα τι θέλετε;
Αφού εσείς δεν έχετε πρόβλημα με ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ, με τις ακινητοποιήσεις του μετρό έχετε πρόβλημα;’
Το σχόλιο του Οικονόμου δεν αποτελεί έκπληξη διότι ανήκει κι αυτός στην πολιτική αλητεία που λυμαίνεται την Ελλάδα εις βάρος του ελληνικού λαού και της υποβάθμισης όλων των δημοσίων απαραιτήτων έργων από τις μίζες και την διασπάθιση του δημοσίου χρήματος που μπαίνει στις τσέπες τους. Βρώμα και δυσωδία από όλους τους συστημικούς πολιτικάντηδες και εσύ υπήκοε ιθαγενή πλήρωνε και μην διαμαρτύρεσαι…
Δίκιο έχει ο άνθρωπος, δεν έγινε κανένα δυστύχημα να κάνουν 57. Πώς κάνετε έτσι
Δεν ξέρω τι λέει ο υφυπουργός και ο άλλος από Θεσσαλονίκη αλλά επειδή μένω και εγώ Θεσσαλονίκη ξέρω ότι από τις 14/12 έχει παρουσιάσει πρόβλημα λειτουργίας 3-4 φορές σίγουρα. Τώρα ας το λένε βλάβη ή αστοχία ή όπως αλλιώς θέλουν να το λένε η ουσία είναι ότι σταμάτησε να λειτουργεί. Όσο για την μιζέρια που λέει ο υφυπουργός και οι άλλοι τις κυβερνήσεως ήθελα να τους ρωτήσω εάν αγόραζαν ένα πανάκριβο αυτοκίνητο( όπως πανάκριβα στοίχισε και το μετρό)και σε 10 μέρες τους άφηνε 3-4 φορές θα ήταν μίζεροι να διαμαρτυρηθούν στην αντιπροσωπεία;
Επειδή είμαι Θεσσαλονικιός και χρησιμοποιώ το μετρό, θα πρέπει να αποφεύγουμε τις ακρότητες και τις υπερβολές. Αυτό το περί συνεχών ακινητοποιήσεων δεν ισχύει. Τα περιστατικά είναι πολύ λίγα, συμφωνώ πως δεν θα έπρεπε να συμβαίνουν ιδίως σε ένα νέο μετρό και ίσως θα χρειαζόταν και επιπλέον χρόνος δοκιμών πριν δοθεί στην κυκλοφορία. Όμως ο κόσμος το προτιμά και το χρησιμοποιεί άφοβα. Σημειωτέον πως δεν δίνω καμία σημασία στο τι λένε οι κύριοι της ΝΔ που το πλάσαραν σαν δικό τους έργο. Οι ευθύνες τους για το χρονικό διάστημα των 20 χρόνων και των χρημάτων που έγιναν πολλαπλάσια των αρχικών, είναι πολύ μεγάλες, όπως και οι ευθύνες του ΣΥΡΙΖΑ που δεν πίστεψε ουσιαστικά τη χρησιμότητα του έργου. Δυστυχώς, το μετρό Θεσσαλονίκης ήταν θύμα της ανικανότητας των τοπικών αρχών και της αδιαφορίας του κράτους των Αθηνών.
Επειδή κι εγώ ζω στη Θεσσαλονίκη,πολλά χρόνια και χρησιμοποιούσα και τον ΟΑΣΘ όταν περνούσε λεωφορείο κάθε 6′,(και τώρα χρησιμοποιώ το μετρό γιατί με βολεύει,προσωπικά,πάρα πολύ),θέλω να μου απαντήσεις σε αυτό-μήπως θα ήταν καλύτερα και πιο οικονομικά,να έπαιρναν-πρόσθεταν 6-8 λεωφορεία(ανάλογα την περιοχή) σε όλες τις υπάρχουσες γραμμές(όλων των δήμων)? Αυτή τη στιγμή το μετρό εξυπηρετεί από ανατολικά 6χλμ πάνε και 7 χλμ γύρνα με αυτ/το.Με αέριο είναι σχεδόν τα ίδια λεφτά για μετακίνηση ενός μόνο ατόμου(για 2 συμφέρει το αυτ/το με το τωρινό εισητήριο των 60λ).Επίσης η προχειρότητα που παραδόθηκε δεν φαίνεται μόνο από τις βλάβες αλλά και από ότι δεν είχε προβλεφθεί φτηνό parking στην αφετηρία της Ν.Ελβετίας ώστε να εξυπηρετείται όλη η Αν.Θεσσαλονίκη.Και λέω φτηνό γιατί ο οποιοσδήποτε δεν αφήνει το αυτ/το και παίρνει το μετρό ενώ θα δώσει τα ίδια λεφτά για ένα parking στο κέντρο.
Πόση μίζα παίρνει ο θρασύτατος Βασίλης Οικονόμου από τους κατασκευαστές του μετρό για να καλύπτει τις σοβαρές κακοτεχνίες τους;;;
“Θα ρολάρουν όλα …….” , μας θυμίζει κάτι τύπους , πού έλεγαν ότι η πρόοδος θέλει θυσίες, θυμάστε ?