Σάλο προκάλεσαν οι δηλώσεις της Λίνας Μενδώνη για τους καλλιτέχνες.
Η υπουργός Πολιτισμού παρά το γεγονός ότι οι καλλιτέχνες βιώνουν τις δραματικές επιπτώσεις των μέτρων που αποφασίστηκαν για την πανδημία και παρά το ότι έχουν απαξιωθεί επανειλημμένα όσον αφορά τα μέτρα στήριξης, έδωσε τη «χαριστική βολή».
Σε ομιλία της στη Βουλή η Λίνα Μενδώνη, δήλωσε ότι «δεν είναι δυνατόν να αποζημιωθούν όλοι οι καλλιτέχνες αφού, όπως πολλοί από αυτούς κινούνται στο χώρο της μαύρης οικονομίας».
Η δήλωση καταδικάζεται από τους ανθρώπους του χώρου του Πολιτισμού που με κινητοποιήσεις, ζητούν επιτέλους ουσιαστική στήριξη και ενίσχυση μετά τις διαρκείς αναστολές και τους περιορισμούς στην εργασία τους.
Τσίπρας: Απαξιώνει με αλαζονεία μεγάλους δημιουργούς
Άμεση ήταν και η αντίδραση του αρχηγού της αντιπολίτευσης, Αλέξη Τσίπρα ο οποίος έκανε λόγο για καταστροφικό της έργο της υπουργού Πολιτισμού, ανεπάρκεια και προσβλητική της συμπεριφορά.
«Πρώτη φορά Υπουργός Πολιτισμού έχει καταφέρει να εξοργίσει πολλαπλώς όλους όσους οφείλει να στηρίζει, αδιαφορώντας για την επιβίωση του Πολιτισμού και των ανθρώπων του.Το κατάφερε η κυρία Μενδώνη.
Πρώτη φορά Υπουργός Πολιτισμού απαξιώνει με αλαζονεία μεγάλους δημιουργούς, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να στιγματίσει από το βήμα της Βουλής το σύνολο των καλλιτεχνών, δηλώνοντας ότι «κινούνται στο χώρο της μαύρης οικονομίας», δηλαδή ότι πληρώνονται με «μαύρα». Το κατάφερε η κυρία Μενδώνη.
Αλλά και πρώτη φορά Υπουργός Πολιτισμού πρωτοστατεί σε εγκλήματα κατά της πολιτιστικής κληρονομιάς, όπως η καταστροφή των αρχαίων του σταθμού Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης, ενός από από τα σημαντικότερα μνημεία που έχουν αποκαλυφθεί στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια, διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα προκειμένου να υπηρετήσει συμφέροντα και ιδεοληψίες.Το έχει καταφέρει και αυτό η κυρία Μενδώνη.
Ο κος Μητσοτάκης βλέπει εδώ και 14 μήνες την Υπουργό του να βλάπτει ανεπανόρθωτα τον Πολιτισμό στη χώρα μας .Και στο βαθμό που ο ίδιος επιμένει να τη στηρίζει, έχει αποκλειστικά και προσωπικά την ευθύνη και για το καταστροφικό της έργο και για την ανεπάρκεια και για την προσβλητική της συμπεριφορά.»