Παρέμβαση, η οποία μπορεί να χαρακτηριστεί καίρια και ουσιαστική, έκανε την Παρασκευή στη Βουλή η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής, Φώφη Γεννηματά.
Συγκεκριμένα, από το βήμα της Βουλής κάλεσε την τη Δικαιοσύνη «να διερευνήσει σε βάθος πώς και ποια συμφέροντα εξυπηρετούσαν οι ανταγωνισμοί των αρμοδίων για τη διαχείριση των στοιχείων εις βάρος της δημόσιας Υγείας», προσθέτοντας τη φωνή της σε όσους ζητούν να λάμψει η αλήθεια, μετά τις ηχηρές αποκαλύψεις της «δημοκρατίας».
Όπως χαρακτηριστικά υπογράμμισε, «η αναποτελεσματικότητα, η αδιαφάνεια, ο συγκεντρωτισμός καλλιεργούν την καχυποψία και τον κλονισμό της εμπιστοσύνης που εντείνονται με νέα δημοσιεύματα για διπλά βιβλία των κρουσμάτων, δηλαδή αναξιόπιστο Μητρώο Ασθενών και αδιαφανείς διαδικασίες προμήθειας τεστ εις βάρος του δημόσιου συμφέροντος». Με αφορμή τη συζήτηση του νέου χωροταξικού νομοσχεδίου του αρμόδιου υπουργού Κ. Χατζηδάκη στη Βουλή, το οποίο καταγγέλλεται συλλήβδην από όλες τις πτέρυγες της αντιπολίτευσης ότι εξυπηρετεί φίλια επιχειρηματικά συμφέροντα, η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής εξαπέλυσε ακόμη μία σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση και προσωπικά στον πρωθυπουργό.
Η εμφάνιση της κυρίας Γεννηματά, σύμφωνα με έμπειρους κοινοβουλευτικούς παρατηρητές, προστίθεται σε μια αλυσίδα δριμύτατων επιθέσεων του τελευταίου διαστήματος, προξενώντας την εύλογη απορία αν αυτό είναι κάτι συγκυριακό ή σηματοδοτεί μια μονιμότερη σκλήρυνση της στάσης του Κινήματος έναντι της κυβέρνησης, την ώρα που εξωθεσμικοί παράγοντες, με προεξάρχοντα τον «αρχιερέα της διαπλοκής» Κωνσταντίνο Σημίτη, επιχειρούν να «ρυμουλκήσουν» τη Χαριλάου Τρικούπη στα νερά της κεντροδεξιάς σύμπλευσης.
Προτιμά την ασφάλεια των διαγγελμάτων
Μετά την άρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη να προσέλθει την Παρασκευή στη Βουλή, προκειμένου να απαντήσει σε επίκαιρη ερώτηση της κυρίας Γεννηματά σχετικά με τους κυβερνητικούς χειρισμούς στην πανδημία, η ίδια σχολίασε ειρωνικά: «Δεν με εξέπληξε που το απέφυγε χωρίς καν ουσιαστική δικαιολογία. Ο κ. Μητσοτάκης αρνείται τον διάλογο και τις απαντήσεις στα “δύσκολα”. Προτιμά την “ασφάλεια” των εξαγγελιών και των διαγγελμάτων».