Θα περίμενε κάποιος από την υπουργό πολιτισμού Λίνα Μενδώνη ή οποιαδήποτε άλλη υπουργό πολιτισμού να φύλαγε σκοπιά στο ιερότερο μνημείο της ανθρωπότητας για να μην βεβηλωθεί; Όχι. Θα περιμένω όμως να έχει κάνει τα αυτονόητα προκειμένου να αποτρέψει την βεβήλωση του μνημείου από όποιον θα ήθελε να το εκμεταλλευθεί.
Η κυρία Μενδώνη λοιπόν απέτυχε. Και δεν μιλάμε για κάποιο «πταίσμα». Ας δούμε τι δηλώνουν αυτοί που κατάφεραν να γελοιοποιήσουν το υπουργείο πολιτισμού και το κράτος, ώστε να εξευτελίσουν έναν εμβληματικό για την δημοκρατία, την ισότητα, τον παγκόσμιο ανθρωποκεντρικό πολιτισμό τόπο:
Διότι, μόνο τυχαία, δεν επέλεξαν τον Παρθενώνα για να κάνουν γυρίσματα οι δημιουργοί του «Ξεπαρθενών» και στο κείμενο τους εξηγούν το «πώς» και το «γιατί»:
«Για αυτό και δεν είναι τυχαία η επιλογή του Παρθενώνα ως τόπου. Λειτουργεί για πολλούς ως ένα παράσημο εθνικισμού, αρχαιολατρείας, πατριαρχίας, εμπορευματοποίησης, μαζικής κουλτούρας και καθωσπρεπισμού μεταξύ άλλων. Έστω ότι υπάρχει μια κάποια σύνδεση γλωσσική, γενετική, πολιτισμική των νέων με τους αρχαίους Έλληνες, ακόμη και μετά από όλους τους λαούς που έχουν περάσει από τούτο τον τόπο. Τότε, λοιπόν, αποκτούν κωμικό ενδιαφέρον οι αντιδράσεις μερικών αρχαιολάγνων αρρενωπών τύπων σε αυτό που ονομάζουν ομοφυλοφιλία, την ίδια στιγμή που στο “Συμπόσιο” του Πλάτωνα έχουμε σκηνή με ερωτικό καβγαδάκι μεταξύ Σωκράτη και Αλκιβιάδη για παράδειγμα», λένε μεταξύ άλλων.
Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι η κυρία Μενδώνη δεν φέρει την ευθύνη μόνο για την βεβήλωση του ιερού αυτού χώρου, αλλά και όσων ο Παρθενώνας συμβολίζει. Αμφισβητούν ακόμα και την γλωσσική, γενετική, πολιτισμική συνέχεια των Ελλήνων, δείχνοντας και την πρωτοφανή τους άγνοια, κάνοντας λόγο για «Πατριαρχία»! Που; Στον εγκληματικότερο ναό της ανθρωπότητας, ο οποίος είναι αφιερωμένος σε Γυναίκα!
Επειδή περιττεύει να αναλύουμε το παραλήρημα οποιουδήποτε, Δουλειά της κυρίας Μενδώνη και του κράτους ήταν να αποτρέψει αυτό το παραλήρημα το οποίο δυστυχώς, συνοδεύεται από παράνομες πράξεις και βεβήλωση του Ιερού Βράχου. Και όχι να ψάχνει τον οποιονδήποτε φύλακα για να του φορτώσει την δική της ανεπάρκεια.
Διότι την στιγμή που υποκρινόμαστε ότι αγωνιζόμαστε για την επιστροφή των γλυπτών από το βρετανικό μουσείο, το γεγονός αυτό ήδη έχει δώσει στους Βρετανούς ένα τεράστιο επιχείρημα για να μην επιστρέψουν ποτέ τα γλυπτά. Ότι στην Ελλάδα ακόμα και ο Παρθενώνας είναι μπάτε σκύλοι αλέστε.