Τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα αρχίζει να μιμείται ο Κυριάκος Μητσοτάκης, που στην αγωνία του να ανακάμψει δημοσκοπικά εγκαινιάζει μακέτες και όχι έργα!
Χθες, ο πρωθυπουργός βρέθηκε στην Αμαλιάδα, μαζί με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, εγκαινιάζοντας όχι το έργο, αλλά την έναρξη των εργασιών για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος. «Σήμερα είναι μια καλή μέρα για την Ηλεία και την Αχαΐα, για ολόκληρη της Πελοπόννησο, γιατί ύστερα από πολλά χρόνια καθυστερήσεων και υποσχέσεων που έμειναν στα λόγια παίρνουν μπροστά οι μηχανές για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος», ανέφερε ο πρωθυπουργός.
Όπως σημείωσε, «ήταν το πιο σύνθετο έργο λόγω των τραγικών αστοχιών του παρελθόντος. Με επιμονή και πολλή δουλειά καταφέραμε και πείσαμε τις υπηρεσίες της Κομισιόν ότι έπρεπε να προχωρήσει και να συγχρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκούς πόρους. Δεν ήταν απλό το στοίχημα. Κατανάλωσα σημαντικό πολιτικό κεφάλαιο για να πείσω την Κομισιόν να κάνει το σωστό». Ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι το κύριο σκέλος του αυτοκινητοδρόμου θα παραδοθεί στο τέλος του 2024 και θα παραδοθεί πλήρως στα μέσα του 2025.
https://youtu.be/bDy56Z8o1kQ
«Εχουμε πλήρη εμπιστοσύνη στον παραχωρησιούχο», συμπλήρωσε και συνέχισε λέγοντας ότι θα υπάρχει στενή παρακολούθηση από το υπουργείο και την Περιφέρεια, ώστε να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα. Ο πρωθυπουργός επεσήμανε ότι η κυβέρνηση είχε δεσμευτεί για την απεμπλοκή και την υλοποίηση σειράς σημαντικών οδικών έργων, τα οποία είχαν κολλήσει σε διάφορες φάσεις. «Ολα τα έργα αυτά σήμερα δρομολογούνται και προχωράνε με μεγάλη ταχύτητα. Αναφέρω ενδεικτικά τον Ε65 και τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης», είπε.
Αναφερόμενος ειδικά στην περίπτωση της αρτηρίας Πάτρα – Πύργος και στα προβλήματα που είχε προκαλέσει η στρατηγική κατάτμησης που ακολούθησε η προηγούμενη κυβέρνηση, ο πρωθυπουργός ανέφερε: «Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αυτή η διαπραγμάτευση δεν ήταν καθόλου εύκολη. Δεν ήταν καθόλου απλή υπόθεση. Και για εμένα ήταν κι ένα προσωπικό στοίχημα, διότι εγώ ο ίδιος είχα αναλάβει τη δέσμευση απέναντί σας ότι το έργο αυτό θα ολοκληρωθεί, οπότε πρέπει να σας πω ότι και εγώ κατανάλωσα σημαντικό πολιτικό κεφάλαιο, προσπαθώντας να πείσω την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να κάνει το ορθό».