Στα κάγκελα οι βουλευτές της ΝΔ, ζητούν όλο και περισσότερες, όλο και πιο δύσκολες τακτοποιήσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι πρωτοβουλίες του Δωδεκανήσιου Μάνου Κόνσολα, ο οποίος ουσιαστικά αμφισβητεί την κυβερνητική πολιτική για τον ΦΠΑ, και του Γιώργου Καρσασμάνη από την Πέλλα, ο οποίος ζητά να διατηρηθούν τα απαγορευμένα τρακτέρ 25ετίας.
Στο γραφείο του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης Σίμου Κεδίκογλου έλαβαν με έκπληξη την επιστολή του βουλευτή της ΝΔ για τα «αρχαία» τρακτέρ. Υπενθυμίζεται ότι από το 1998 η ΕΕ και η ελληνική κυβέρνηση έχουν απαγορεύσει την κυκλοφορία τρακτέρ χωρίς ειδική μπάρα προστασίας από τις ανατροπές, προκειμένου να μην γίνονται ατυχήματα. Η ποινή της ΕΕ είναι να μην μπορούν οι αγρότες που έχουν τέτοια τρακτέρ να παίρνουν κοινοτικές επιδοτήσεις (τα λεγόμενα σχέδια βελτίωσης). Σημειώνεται ότι από το 1998 και μετά όσα τρακτέρ κατασκευάστηκαν και πήραν άδεια κυκλοφορίας φέρουν εργοστασιακά τον ανάλογο εξοπλισμό.
Από την πλευρά του ο Μ. Κόνσολας με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς τον υπουργό Οικονομικών ζητά την παράταση ισχύος των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ σε τουρισμό, μεταφορές και εστίαση, μέχρι το τέλος του 2022. Υπενθυμίζεται ότι το Υπουργειο Οικονομικών έχει απορρίψει την μείωση του ΦΠΑ στα τρόφιμα και έχει προαναγγείλει για τον Ιούνιο την επαναφορά του ΦΠΑ στην εστίαση στο υψηλότερο ποσοστό.