Οι παλαιότεροι θυμούνται ως «μαύρο διαμάντι» τον ποδοσφαιριστή Εντβάλντο, τον απίστευτο τύπο που είχε φέρει ο Αργύρης Σαλιαρέλης στον Ολυμπιακό. Ήταν ίσως μία πρώιμη προπαγάνδα που δείχνει πόσο μπροστά ήταν ο «βασιλιάς των ρουμπινιών», καθώς σήμερα η συγκεκριμένη μέθοδος του να παρουσιάζεις ένα «παλτό» ως «Μεσσία» και «Μωϋσή», είναι κεντρική επικοινωνιακή πολιτική μίας ολόκληρης κυβέρνησης.
Ο Εντβάλντο λοιπόν παρά τα διθυραμβικά πρωτοσέλιδα, αποδείχτηκε άχρηστος. Όπως ακριβώς ο υπουργός ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, ο Εντβάλντο της πολιτικής, ειδικά τώρα που από τις ανελέητες διακοπές, έχει γίνει πιο μαύρος και από τη νύχτα.
Στα εγκαίνια λοιπόν της έκθεσης βιβλίου, ο Άδωνις ξεπέρασε τον εαυτό του. Η ομιλία του μάλιστα θα έμενε στην ιστορία ως η επιτομή του αυτοθαυμασμού, εάν δεν υπήρχε προηγουμένως αυτό το θερμό βλέμμα της Κατερίνας Σακελλαροπούλου, που πιθανότατα του άναψε φωτιές, τις οποίες και εξέφρασε.
Όταν σε κοιτά με τέτοιο θαυμασμό σε βαθμό λαγνείας, ολόκληρη πρόεδρος της Δημοκρατίας, είναι μετά να μην θαυμάζεις και εσυ τον εαυτό σου;
Δεν σου αξίζουμε Άδωνι pic.twitter.com/3b5MOFxUtK
— Ιερώνυμος boss (@JeronymoBoss2) September 6, 2022
Το «φαινόμενο Άδωνις» πάντως το είχε προβλέψει ο εκπληκτικός ελληνικός κινηματογράφος της χρυσής εποχής. Η ταινία αχόρταγος με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Γκιωνάκη, θα μπορούσε κάλλιστα να δείχνει την πορεία του Άδωνι από την αρχή εώς σήμερα…