Όπισθεν ολοταχώς έκανε ο βουλευτής της Νίκης Γιώργος Αποστολάκης μπροστά στο φόβο των πειθαρχικών μέτρων εναντίον του.
Με επιστολή του στον πρόεδρο της Βουλής Κώστα Τασούλα ο βουλευτής δηλώνει πως δεν χαρακτήρισε ποτέ ως «απάτη» την Ελληνική Λύση.
Υπενθυμίζεται ότι ο Γ. Αποστολάκης σε συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη φέρεται να είπε για την Ελληνική Λύση ότι «το κόμμα αυτό είναι μια απάτη». Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος ζήτησε την άσκηση πειθαρχικών μέτρων εις βάρος του.
Μιλώντας στην Ολομέλεια ο Κ. Τασούλας είπε ότι συζήτησε με τον Γ. Αποστολάκη τις διατυπώσεις που χρησιμοποίησε και ανακοίνωσε πως «μου έστειλε μια επιστολή στην οποία κατά τη γνώμη μου φαίνεται ότι προέβη σε μία πολιτική κριτική».
Την επιστολή Αποστολάκη ανέγνωσε στην Ολομέλεια της Βουλής ο Κ. Τασούλας σχολιάζοντας δεικτικά: «μία από τις σοφές κουβέντες που πρέπει να έχουμε υπόψη μας είναι ότι ποτέ κανείς δεν μετάνιωσε για κάτι που δεν είπε».
Η επιστολή Αποστολάκη έχει ως εξής:
«Αξιότιμε, κύριε Πρόεδρε, πληροφορηθείς ότι ο κ. Βελόπουλος, Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδος Ελληνική Λύση μου απέδωσε μομφή αντιδεοντολογικής συμπεριφορά κατά την εκφώνηση πολιτικού λόγου στη συγκέντρωση του κινήματός μας στο “Βελλίδειο” την 21/9, παρέχω ως οφείλω τις ακόλουθες εξηγήσεις. Δεν είναι αληθές ότι αποκάλεσα τον κ. Βελόπουλο απατεώνα με την έννοια που έχει ο όρος στον Ποινικό Κώδικα. Μιλώντας για το επίκαιρο ζήτημα των νέων ψηφιακών ταυτοτήτων και στο σημείο που ανέπτυσσα τις θέσεις των πολιτικών κομμάτων επί του ζητήματος παρέλειψα να αναφερθώ στις θέσεις που έχει διατυπώσει η Ελληνική Λύση επ’ αυτού.
Ερωτηθείς δε ειδικά από ακροατές για τις θέσεις του ως άνω κόμματος, απάντησα ότι είναι οι θέσεις απάτη, με την έννοια ότι δεν είναι γνήσιες και ουσιαστικές, αλλά ψευδεπίγραφες. Αιτιολόγησα, μάλιστα, γιατί τις θεωρώ έτσι, εξηγώντας ότι το κόμμα αυτό διετύπωσε μια επίπλαστη και επιφανειακή θέση αντίθεσης προς τις νέες ταυτότητες διότι περιόρισε τον έλεγχο της Κυβέρνησης στο επουσιώδες ζήτημα των οικονομικών προϋποθέσεων, δεν τις κατήγγειλε ως μέσο ελέγχου των προσωπικών ελευθεριών και του απορρήτου της ιδιωτικής ζωής που είναι το πρώτιστο. Μετά ταύτα, έχω τη γνώμη ότι ο λόγος μου είχε φανερά στοιχεία πολιτικής κριτικής και δεν συνιστά αντιδεοντολογική συμπεριφορά. Μετά τιμής, Γεώργιος Αποστολάκης».