Τι κατέθεσε ο Χρυσοχοΐδης στην Επιτροπή για τα Τέμπη

Must Read

Για προβλήματα υποστελέχωσης, υποχρηματοδότησης και κενά στην ασφάλεια την περίοδο που ανέλαβε το υπ. Μεταφορών (6/2013-1/2015), μίλησε στην Εξεταστική για τα Τέμπη ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή της πλειοψηφίας, Λ. Τσαβδαρίδη για τα προβλήματα του σιδηρόδρομου, όταν ανέλαβε το 2013, και ειδικότερα για τις επιπτώσεις από τη μείωση του προσωπικού του ΟΣΕ κατά περίπου 50%, ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι αντιμετώπισε -στην καρδιά των μνημονιακών χρόνων- αρκετά προβλήματα. Όπως είπε, είχαν προηγηθεί τεράστιες περικοπές (μετατάξεις) σε προσωπικό – κυρίως στον ΟΣΕ, ότι υπήρχε σοβαρό θέμα χρηματοδότησης και ζητήματα λειτουργικότητας και ότι το δίκτυο ήταν πολύ ανασφαλές. Αναφέρθηκε μάλιστα στην προσπάθεια, που ξεκίνησε το 2010, για τη συνολική ανάταξη (σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης) του κατεστραμμένου δικτύου και για την κατασκευή έργων που για πολλά χρόνια εκκρεμούσαν και δεν κατασκευάζονταν, κάποιες φορές λόγω χρεοκοπίας κατασκευαστικών εταιρειών.

Όπως είπε χαρακτηριστικά, η κατάσταση του δικτύου ήταν πολύ κακή, υπήρχαν σποραδικά κάποια μικροατυχήματα και γινόταν προσπάθεια αναζήτησης ενός τρόπου συντήρησης του δικτύου καθώς ο ΟΣΕ δεν είχε το προσωπικό και τη χρηματοδότηση για να το κάνει. Επιπλέον, σύμφωνα με το ΑΠΕ, τόνισε ότι ο ίδιος καλούσε κάθε 20-30 ημέρες τους επικεφαλής των σιδηροδρομικών οργανισμών ώστε να τους κρατά σε επαγρύπνηση για τα ζητήματα ασφάλειας του δικτύου.

Σε ερώτηση της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ Μ. Αποστολάκη για τη στάση που θα τηρούσε εάν λάμβανε έγγραφο από την Αρχή Διαφάνειας στο εμπιστευτικό πρωτόκολλο του υπουργείου, ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι αυτά παραπέμπονται αρμοδίως κατά την κρίση των υπουργών και ο κάθε αρμόδιος κάνει από πλευράς του τη δουλειά του.

Σε ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Ν. Καραθανασόπουλου για τους παράγοντες που οδήγησαν στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε δεν θέλει να τοποθετηθεί για ένα ζήτημα που ερευνάται από τη Δικαιοσύνη. Όπως πρόσθεσε, ο σιδηρόδρομος πάντα είχε εγχειρίδια και κανόνες ασφαλείας, ακόμα και όταν δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση, ενώ παρατήρησε ότι έχουν συμβεί ατυχήματα και με πλήρη συστήματα, λειτουργούντα, σε προηγμένες χώρες της Ευρώπης, διότι «είναι πολυπαραγοντικό το ζήτημα».

Δείτε επίσης:

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This