Εξωφρενικά είναι τα ποσά που δαπανά για τις Ευρωεκλογές το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, δοθέντος ότι χρωστά 500 εκατ. ευρώ στις τράπεζες. Μόνον στην Google, τις τελευταίες 30 ημέρες, έχει πληρώσει 192.000 ευρώ για διαφήμιση (σε 208.000 ευρώ ανήλθε το εν λόγω ποσό την Τρίτη).
Η Πειραιώς είναι στην δεύτερη θέση ανάμεσα στα δεκάδες της ΕΕ των 27 κρατών μελών σε έξοδα για πολιτική διαφήμιση στην διαδικτυακή πλατφὀρμα.
Αυτό, όμως, που είναι πραγματικά εντυπωσιακό είναι πως και στο Facebook η γαλάζια παράταξη κυριαρχεί σε διαφημίσεις. Από τον Απρίλιο 2019, όταν επιβλήθηκε υποχρέωση διαφάνειας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει ξοδέψει για προσωπική προβολή περισσότερα χρήματα από όσα η ΝΔ(!).
Πρόκειται για πανευρωπαϊκή αποκλειστικότητα καθώς ουδείς άλλος πολιτικός αρχηγός στην ΕΕ έχει πράξει κάτι αντίστοιχο…
Δείτε επίσης:
- «Φως» στους όρους της ρύθμισης του χρέους της ΝΔ ζητά ο Κασσελάκης και καλεί τον Μητσοτάκη να κάνει «μια απλή διαίρεση»
- Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τώρα θέλει να… ξορκίσει την αποχή των ευρωεκλογών