Πριν καν αρχίσει η δίκη για τα Τέμπη, η κυβέρνηση εξακολουθεί να πριμοδοτεί τη Hellenic Train, προκαλώντας το δημόσιο αίσθημα και αποδεικνύοντας με τον πλέον εκκωφαντικό τρόπο πως το Μαξίμου, ο ΟΣΕ και η ιταλική εταιρία έχουν κοινή γραμμή για το πολύνεκρο δυστύχημα με τους 57 νεκρούς. Η εικόνα στο προσχέδιο του Προϋπολογισμού για το 2025, που κατατέθηκε στις 7 Οκτωβρίου από τον ΥΠΟΙΚ, Κωστή Χατζηδάκη, προκαλεί σοκ. Στο σημείο όπου αναφέρονται οι δαπάνες υπάρχει ειδική ενότητα για τις επιδοτήσεις:
- Από τον Βασίλη Γαλούπη
«Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται, κυρίως, οι επιδοτήσεις προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και προς τα ΕΛ.ΤΑ. για την καθολική ταχυδρομική υπηρεσία. Η συνολική εκτιμώμενη δαπάνη γι’ αυτή την κατηγορία ανέρχεται σε 76 εκατ. ευρώ, μειωμένη κατά 5 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου του Προϋπολογισμού».
∆ηλαδή, ο Έλληνας πολίτης, ανάμεσά τους και οι συγγενείς των θυμάτων, θα επιδοτήσουν μέσα στο 2025 τη Hellenic Train με σημαντικό μέρος αυτών των 76 εκατ. ευρώ. Η κυβέρνηση δεν κρατά ούτε τα προσχήματα. Οταν δεν έχει τηρηθεί τίποτα από τα συμφωνηθέντα μεταξύ ελληνικού κράτους και εταιρίας, ο φορολογούμενος αυτής της χώρας θα εξακολουθήσει να… επιδοτεί τη Hellenic Train.
Το ερώτημα είναι «γιατί;». ∆εν φτάνουν τα κέρδη της Hellenic Train από τα… μοντέρνα εισιτήρια που εκδίδει; Και γιατί δεν «παγώνουν» όποιες επιδοτήσεις μέχρι να αποφανθεί το δικαστήριο για τις ευθύνες στα Τέμπη;
Θυμίζουμε ότι από τον Φεβρουάριο του 2024 έχει ασκηθεί ποινική δίωξη στον Ιταλό διευθύνοντα σύμβουλο της Hellenic Train Μαουρίτσιο Καποτόρτο και σε ένα ακόμα υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρίας από την Εισαγγελία Εφετών Λάρισας για την υπόθεση των Τεμπών. Επίσης, ο Καποτόρτο έχει παραπεμφθεί στις εισαγγελικές Αρχές για ψευδορκία με όσα είπε στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το δυστύχημα.
Ο πολίτης, τον οποίο απομυζά ανελέητα η πιο φορομπηχτική κυβέρνηση των τελευταίων ετών, δεν έχει κανέναν λόγο να δώσει έστω ένα ευρώ στη Hellenic Train μέχρι να αποφανθεί το δικαστήριο για τα κορυφαία στελέχη της και τον ρόλο τους στην υπόθεση των Τεμπών. Και το θέμα δεν είναι μόνο οικονομικό – είναι πρωτίστως ηθικό και αξιοπρέπειας.
Πηγή: Εφημερίδα Δημοκρατία
Διαβάστε ακόμα:
- Τέμπη: Μετά την πολύωρη απολογία, ελεύθερη με περιοριστικούς όρους η πρόεδρος της ΡΑΣ
- Tέμπη: Έστειλε σε δωροκάρτα το εισιτήριο του νεκρού αδερφού του στον Κώστα Αχ. Καραμανλή
- H απίστευτη ελληνική γραφειοκρατία στερεί από επιζώντα των Τεμπών την αναπηρική σύνταξη που δικαιούται!
ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΟΝ ΟΣΕ, ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΙΜΗ-ΞΕΥΤΙΛΑ, 45 ΜΥΡΙΑ, ΤΑ ΛΕΦΤΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΕ, ΤΑ ΕΔΩΣΕ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.
ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΤΟΥΣ ΔΙΝΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ 50ΜΥΡΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΕΕΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.!!
ΑΝ ΤΟ ΠΕΙΣ ΑΥΤΟ ΣΕ ΚΑΝΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ, ΜΑ ΚΑΛΑ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΣΤΕ ???
Οι ευθύνες για το σταθμάρχη και τις γραμμές ανήκουν στον ΟΣΕ. Η επιδότηση στους Ιταλους είναι νόμος του κράτους και είναι άσχετη με το ατύχημα.
Ο Μητσοτάκης είναι ανθελληνας, μισεί τους Έλληνες, για αυτό επιβραβεύει τους δολοφονους
πουλήσανε τις δημόσιες υπηρεσίες για να μην τις επιδοτούν και τώρα επιδοτούν τις ιδιωτικές υπηρεσίες
θα ξυπνήσετε ?