Το… έλα να δεις έγινε στα social media από τη στιγμή που έγινε η επίσημη παρουσίαση του λογότυπου του Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς ουδείς έδειξε να εντυπωσιάζεται από το τελικό αποτέλεσμα, ιδίως δε σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αποτελεί προϊόν απευθείας ανάθεσης και κόστους 30.000 ευρώ.
Κι ενώ το διαδικτυακό «γλέντι» συνεχίζεται, κάποιοι -ως φαίνεται- αποφάσισαν να το δουν σοβαρά και να κινήσουν διαδικασίες διερεύνησης της υπόθεσης που αφήνει «οσμή» σκανδάλου. Ειδικότερα, οι τέσσερις ανεξάρτητοι βουλευτές Κυριακή Μάλαμα, Ραλλία Χρηστίδου, Αλέξανδρος Αυλωνίτης και Πέτρος Παππάς προχώρησαν σήμερα σε κοινοβουλευτική αναφορά προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, καταθέτοντας ως αναφορά την από τις 14 Νοεμβρίου 2024 δημόσιας επιστολής του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Θεσσαλονίκης, με την οποία επισημαίνονται σοβαρότατες ενδείξεις διασπάθισης δημοσίου χρήματος στην διαδικασία ανάθεσης του έργου της δημιουργίας του λογότυπου του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Όπως επισημαίνεται στη συγκεκριμένη επιστολή, την ώρα που ο εν λόγω επιστημονικός φορέας ενημέρωνε τα μέλη του για ανοικτό διαγωνισμό επί του αντικειμένου, η Εταιρία Ελληνικό Μετρό ακύρωνε τον διαγωνισμό, προετοίμαζε έναν άλλον πιο κοστοβόρο, τον οποίο ακύρωσε τελικά κι αυτόν, για να προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση του έργου της δημιουργίας του λογότυπου.
«Επειδή είναι απαράδεκτο να προχωράει η Ελληνικό Μετρό σε τέτοιες διαδικασίες, την ώρα μάλιστα που το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης απογοητεύει ως προς την αισθητική του πρωτοτυπία, παρακαλούμε όπως προχωρήσετε σε όλες τις άμεσες ενέργειες που απαιτούνται ώστε να βελτιωθεί το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης και να προστατευτεί το δημόσιο χρήμα», αναφέρουν, μεταξύ άλλων, σε κοινή ανακοίνωση οι τέσσερις ανεξάρτητοι βουλευτές.
- Δείτε σχετικό ρεπορτάζ:
Δείτε επίσης:
- «Ελληνικό Μετρό»: Εξέδωσε ανακοίνωση για να δικαιολογήσει την απευθείας ανάθεση για το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης!
- Από εστιατόριο στην Τενερίφη κλεμμένο(!) το λογότυπο του «μ»ετρό Θεσσαλονίκης των 30.000 ευρώ
- Σάλος με το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης που κόστισε… 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση!
30 000 χιλιάδες ευρώ για ένα τόσο άσχημο λογότυπο,για το κολοβό μέτρο της Θεσσαλονίκης,το μοναδικό στον κόσμο που δεν πάει αεροδρόμιο και ούτε πρόκειται ποτέ να πάει . Ελλάς το μεγαλείο σου!!!
Μας δουλεύετε στα μούτρα μας;;;;;;;;;;Τί οσμή σκανδάλου;;;;;;;;; Εδώ βρομισε ολόκληρη η χώρα, και εσείς είσαστε ακόμη στην “οσμή” ;;;;; Από τίς πολλές βρωμες δεν μπορείς νά ξεχωρίσεις ποια είναι από πού , καί εσείς γράφετε για οσμή.;;;;;;;;;; Την μια μυρίζεις βρώμα, την άλλη στιγμή από αλλού άλλη βρώμα, την τρίτη πιάνεις τήν μύτη σου, και αυτά όλα σέ στιγμές. Φανταστείτε τί γίνεται στα λεπτά, τίς ώρες, τις ημέρες. Γίναμε μέσα σε μια πενταετία,η μοναδική χώρα στον κόσμο πού ολοι όι ιθαγενείς (εκτός τού 41%) έχασαν την οσφρηση τους από τήν πολύ καί τίς διάφορες βρωμες. Άντε πάμε για 45% μαζοχες.
μ όπως μάσα.