Η κυβέρνηση, που έχει καταφέρει να κάνει λήμμα στη Βικιπαίδεια την προσπάθεια επηρεασμού και χειραγώγησης των ΜΜΕ, δεν θα μπορούσε παρά να εμπνεύσει και την Τοπική Αυτοδιοίκηση και να σπρώξει κι άλλους να χρησιμοποιήσουν ανάλογους τρόπους.
Για να μη χαρακτηριστούμε άδικοι, μόλις γράψει κάποιος στο Google λίστα Πέτσα, του βγάζει το εξής: «Λίστα Πέτσα (από το όνομα του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα που τη δημοσιοποίησε) ονομάστηκε η λίστα με τα ονόματα των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (συνολικά, 1.232) που έλαβαν χρηματική αποζημίωση για την προώθηση της καμπάνιας “Μένουμε Σπίτι”, κατά το πρώτο κύμα της επιδημίας του κορωνοϊού στην Ελλάδα».
Και να πάμε και στη νέα version της περιβόητης λίστας. Νίκος Χαρδαλιάς. Ναι, ο περιφερειάρχης Αττικής, που βρήκε έναν νέο τρόπο να δώσει χρήματα στους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αττικής. Oχι, δεν είναι κακό να δίνεται διαφήμιση στα ραδιόφωνα, αλλά είναι παράλογο να δώσεις διαφήμιση στους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας για να διαφημίσεις σε όσους κατοικούν στο λεκανοπέδιο το πόσο θελκτική τουριστικά είναι η Αττική και ότι πρέπει να κάνουν τα πάντα για να την επισκεφτούν.
Οχι, δεν είναι κάποια πλάκα του διαδικτύου, όχι, δεν είναι κάποια φάρσα. Ο περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς έχει δώσει χρήματα στα ραδιόφωνα του νομού Αττικής για να διαφημίσουν το τουριστικό προϊόν… Αττική. Ενα διαφημιστικό σποτ, που ενημερώνει τους Αθηναίους για τις ωραίες παραλίες της Αττικής, για τη νυχτερινή ζωή της Αθήνας, για τις γαστριμαργικές εκπλήξεις που κρύβει η Αθήνα. Μέσα σε όλα όσα έχει στο κεφάλι του ο Αθηναίος, ο οποίος είναι κολλημένος στην κίνηση της Αθήνας, είναι υποχρεωμένος να ακούει στα αυτιά του τα επιχειρήματα του κ. Χαρδαλιά, γιατί κάποιος τουρίστας πρέπει να επισκεφτεί την περιφέρεια Αττικής.
Οπως γίνεται κατανοητό, ποιος θα είναι αυτός που έχει πάρει διαφήμιση και μετά θα πει κακό λόγο για τον περιφερειάρχη που ανέβασε σε νέο επίπεδο την έννοια της χρηματοδότησης των ΜΜΕ, μέσω διαφημιστικής καμπάνιας, που δεν απευθύνεται σε κανέναν…
Πηγή: Εφημερίδα Δημοκρατία