Θεσσαλία: Ανάθεση με… παράκαμψη για έργα αποκατάστασης

Υπογράφτηκαν οι συμβάσεις για τη Θεσσαλία, παρά την απόφαση της ΕΑΑΔΗΣΥ να κάνει δεκτά τα ασφαλιστικά μέτρα που είχαν αιτηθεί εταιρίες 6ης τάξης

Must Read

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σταϊκούρας προχώρησε χθες στην υπογραφή ανάθεσης των οδικών και σιδηροδρομικών έργων αποκατάστασης στη Θεσσαλία, συνεπεία των έντονων καιρικών φαινομένων «Daniel» και «Elias».

 

Ωστόσο, η απόφαση αυτή προκαλεί ερωτήματα, καθώς με αυτόν τον τρόπο παρακάμπτεται η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΑΔΗΣΥ) που είχε βάλει προ ημερών φρένο στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης. Τότε είχε κάνει δεκτά τα ασφαλιστικά μέτρα που είχαν αιτηθεί εταιρίες 6ης τάξης και είχε διατάξει τη μη υπογραφή των οκτώ συμβάσεων, μέχρι την έκδοση απόφασης επί της κύριας προδικαστικής προσφυγής. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι χθες το υπουργείο αρνήθηκε να απαντήσει σε σχετικές ερωτήσεις για το αν υφίσταται κώλυμα ή όχι.

Η «πίτα» των έργων, ύψους 1,3 δισ. ευρώ, μοιράστηκε στους τέσσερις μεγάλους κατασκευαστικούς ομίλους της χώρας. Στην ΤΕΡΝΑ ανατέθηκαν τα «Κατεπείγοντα έργα αποκατάστασης βλαβών των υποδομών συνεπεία των έντονων καιρικών φαινομένων “Daniel” και “Elias” στους Δήμους Αργιθέας, Λίμνης Πλαστήρα, Μετεώρων και Πύλης», με προϋπολογισμό 267.500.000 ευρώ, για τα οποία πρόσφερε ποσοστό έκπτωσης 5%, και τα έργα αποκατάστασης βλαβών των υποδομών στους δήμους Ζαγοράς – Μουρεσίου, Νοτίου Πηλίου, Βόλου και Ρήγα Φεραίου, με προϋπολογισμό 278.200.000 ευρώ, για τα οποία έδωσε έκπτωση 5%.

Η ΜΕΤΚΑ του ομίλου Metlen αναλαμβάνει την αποκατάσταση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από την έξοδο του Σ.Σ. Δομοκού έως την είσοδο του Σ.Σ. Κραννώνα, έργο με προϋπολογισμό 173.600.000 ευρώ, για το οποίο πρόσφερε έκπτωση 4%. Στην ΑΚΤΩΡ ανατέθηκαν δύο έργα που αφορούν οδικές και σιδηροδρομικές υποδομές. Ειδικότερα, ανάδοχος ορίστηκε στα έργα αποκατάστασης των υποδομών των Δήμων Τεμπών, Τυρνάβου, Ελασσόνας, Αγιάς, Λαρισαίων, Φαρκαδόνας, Κιλελέρ, Παλαμά, Μουζακίου, Τρικκαίων και Καρδίτσας, προϋπολογισμού 184.000.000 ευρώ, προσφέροντας ποσοστό έκπτωσης 4,8%, αλλά και στο έργο που αφορά την «Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου», προϋπολογισμού 181.660.000 ευρώ, για το οποίο πρόσφερε ποσοστό έκπτωσης 4%.

Τέλος, στον όμιλο ΑΒΑΞ ανατέθηκε το οδικό αποκατάστασης υποδομών Ιστιαίας – Αιδηψού, Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας, Δομοκού, Λαμίας, Αλμυρού, Φαρσάλων και Σοφάδων, με προϋπολογισμό 170.000.000 ευρώ, για το οποίο πρόσφερε ποσοστό έκπτωσης 4,9%. Επίσης του ανατέθηκε η αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, προϋπολογισμού 57.660.000 ευρώ, για το οποίο έδωσε έκπτωση 4,1%.

Πηγή: Εφημερίδα Δημοκρατία

Διαβάστε ακόμα:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This