Θέλεις να κερδίσεις πόντους σε μια επιχειρηματολογία; Μην χρησιμοποιείς τον Ταχιάο. O υφυπουργός Μεταφορών έδωσε συνέντευξη στο κεντρικό δελτίο του Kontra για να διαδώσει τις ψεκασμένες θεωρίες του, που συνήθως περιορίζονται σε παρακμιακές γωνιές του διαδικτύου.
- Από τον
Βασίλη Γαλούπη
Η κεντρική ιδέα του εκλεκτού του Μητσοτάκη έχει ως εξής: Υπάρχει σχέδιο αποσταθεροποίησης της κυβέρνησης του Κυριάκου από ξένη δύναμη, συγκεκριμένα τη Ρωσία, με όχημα τη «συγκάλυψη» στα Τέμπη.
Με δυο λόγια, τα μικρά πράσινα ανθρωπάκια βάλανε μετά την Κριμαία στο στόχαστρο τον Μητσοτάκη μέσω… Τεμπών.
Ο άνθρωπος που διαχειρίζεται ως Νο 2 της Ελλάδας, ως υφυπουργός Μεταφορών, το μείζον ζήτημα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, δεν ντράπηκε παραμονές της μαύρης επετείου να κάνει τον εξής ευτελή συλλογισμό:
«Το σχέδιο αποσταθεροποίησης πρέπει να το αναγιγνώσκουμε και σε ένα διεθνές σκηνικό, το οποίο ξαφνικά βλέπουμε πως έχει διαγραφεί τον τελευταίο καιρό. Σας είπα από την αρχή από πού ξεκίνησε αυτή η ιστορία της αποσταθεροποίησης με τις ψευδείς δηλώσεις, με τη συνωμοσιολογία, με τις ψευδείς ειδήσεις και δεν σας κρύβω ότι εγώ δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να υπάρχουν πάρα πολλοί -σίγουρα τα κόμματα της αντιπολίτευσης-, οι οποίοι θέλουν να αποσταθεροποιήσουν την πολιτική κυριαρχία του Μητσοτάκη».
Οι επίμαχες δηλώσεις:
Και συνέχισε να δημοσιοποιεί τα φανταστικά του σενάρια, μη τυχόν και δεν ολοκληρώσει τον αυτοδιασυρμό του:
«Δεν είναι κρυφό ότι υπάρχουν κόμματα τα οποία αυτή τη στιγμή θαυμάζουν ξένες δυνάμεις. Είναι μυστικό; Το κρύβουν; Οχι. Και αυτό πλέον είναι ευρωπαϊκό πρόβλημα. Διαβάστε τις σημερινές δηλώσεις του Στιβ Μπάνον για να δείτε τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή. Ε, λοιπόν, αυτό μην αμφιβάλλετε ότι είναι ένα παιχνίδι το οποίο μπορεί να παιχτεί και στην Ελλάδα (…) Τα περί συγκάλυψης ξεκίνησαν από τα περιθωριακά, φιλορωσικά κόμματα».
Εκπληκτος με αυτά που ακούει ο δημοσιογράφος, τον ρωτάει: «Δηλαδή, ο Πούτιν δίνει εντολές στον Βελόπουλο για να ρίξει την κυβέρνηση;». Και ο μετρ της πολιτικής ιδιοφυΐας Ταχιάος απεφάνθη: «Δεν θα μου φαινόταν απίθανο».
Βρισκόμαστε σε ένα σημείο όπου δυσκολεύεται κανείς να ξεχωρίσει ανάμεσα σε πρωθυπουργό, υπουργούς και τρολ του διαδικτύου. Ο Ταχιάος είναι υφυπουργός κυβέρνησης, αλλά μιλάει σαν μέλος μιας φανατισμένης πολιτικής φυλής που σερβίρει περίτεχνες συνωμοσίες, επειδή τα λογικοφανή επιχειρήματα έχουν προφανώς τελειώσει.
Το ψεκασμένο ιδεολόγημα του Ταχιάου περί σκοτεινού ρωσικού σχεδίου κατά της αλάθητης κυβέρνησης στηρίζεται πάνω στη θεωρία ότι συγκάλυψη δεν υπάρχει.
Ομως, η αλλοίωση, το ξεμπάζωμα και μπάζωμα του χώρου ενάντια στα πρωτόκολλα διαχείρισης, η συνειδητή καταστροφή των στοιχείων για να υπονομευτεί η έρευνα είναι γεγονότα αποδεδειγμένα και αδιαμφισβήτητα, όχι εικασίες. Συντονισμένα από Μητσοτάκη, Ξιφαρά, Τριαντόπουλο, Ελληνική Αστυνομία, Πυροσβεστική και όχι από την FSB. Η έκρηξη, η ύπαρξη πτητικών υδρογονανθράκων έχουν επίσης αποδειχτεί. Οπως και ότι τα περί ελαίων σιλικόνης είναι πλήρως αντιεπιστημονικά συμπεράσματα. Σήμερα ξέρουμε και ότι επιζώντες της σύγκρουσης κάηκαν ζωντανοί, όπως και ότι υπήρξαν κενά στις ιατροδικαστικές εξετάσεις.
Απέναντι στα γεγονότα ο Ταχιάος υποτιμά τη νοημοσύνη του κόσμου, αραδιάζοντας συνωμοσιολογίες και επικαλούμενος τον… Στιβ Μπάνον. Κι όταν η κυβερνητική προπαγάνδα έχει πέσει σε τέτοια επίπεδα απελπισίας, δεν έχει ανάγκη κανέναν Πούτιν. Γελοιοποιείται από μόνη της.
«Δεν έχει προκύψει ότι υπήρχε οποιαδήποτε παράνομη μεταφορά φορτίου» δήλωσε ο Ταχιάος. Μόλις λίγες μέρες πριν, στις 31 Ιανουαρίου, έλεγε: «Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά για τη μη ύπαρξη παράνομου φορτίου».
Ναι, η επιχειρηματολογία δεν είναι το μεγάλο του ταλέντο, αλλά ούτε στη δουλειά του, ως υφυπουργού Μεταφορών, βλέπουμε αποτέλεσμα. Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη τα τρένα κινούνται ακόμη με σύμμαχο όχι τα συστήματα ασφαλείας, αλλά την τύχη. Τρομακτικά περιστατικά και ατυχήματα προκύπτουν όλη την ώρα στον σιδηρόδρομο.
Οσο ο Ταχιάος μοχθεί να υφάνει κανένα fake news περί παρέμβασης Ρώσων ή εξωγήινων κατά της κυβέρνησης, προχθές βαγόνι συντήρησης των γραμμών παρουσίασε ξαφνικά πλήρη απώλεια του συστήματος πέδησης και του κινητήρα και εκτροχιάστηκε κοντά στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών. Από ίδια αιτία το 2021 είχε σκοτωθεί εργαζόμενος.
Ηταν τη δεκαετία του ’80 που ο Ταχιάος εντάχθηκε στη νεολαία της Ν.Δ. και ηγήθηκε των ομάδων των «Ρέιντζερς» στους ανταγωνισμούς αφισοκόλλησης. Από ικανότατος αφισοκολλητής έγινε έπειτα πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, με τη στήριξη του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη. Πάντοτε πιστός στην «οικογένεια», όταν η Ντόρα Μπακογιάννη έφυγε από τη Ν.Δ., ο Ταχιάος την είχε ακολουθήσει.
Το 2019 κατέβηκε ως υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, αλλά απέτυχε. Μετά απέτυχε και στις βουλευτικές εκλογές. Ετσι βολεύτηκε στη θέση του προέδρου της Αττικό Μετρό Α.Ε. Ως υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών τον Απρίλιο 2024 έδωσε εντολή να μην κατασκευαστεί το τραμ που είχε προγραμματιστεί για να εξυπηρετεί τον Μητροπολιτικό Πόλο Ελληνικού, με κόστος 15-20 εκατομμύρια (που θα το αναλάμβανε η Lamda), αλλά να μελετηθεί η επέκταση γραμμής μετρό με πολλαπλάσιο κόστος, πάνω από 300 εκατ. ευρώ (που θα επωμιστεί το αιώνιο κορόιδο, ο Ελληνας φορολογούμενος).
Οταν εν μέσω κυβερνητικού show παρουσιάστηκε το κωμικό «μ», το νέο σήμα του μετρό Θεσσαλονίκης, που δόθηκε μάλιστα με εξωφρενική απευθείας ανάθεση και συγκέντρωσε έντονη κριτική, ο Ταχιάος χρησιμοποίησε πάλι το ταλέντο που έχει στο να κάνει το κοινό να γελάει. Ο χλευασμός «έκανε καλό», απεφάνθη, επειδή έτσι έγινε «το πιο αναγνωρίσιμο λογότυπο στη χώρα». Για να αποδειχθεί ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει τελικά τους υπουργούς και τους υφυπουργούς που της αξίζουν.
Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών – Βιογραφικό
Γεννήθηκε το 1962 στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε αγρονόμος – τοπογράφος μηχανικός στο ΑΠΘ. Εντάχθηκε στη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και μεταξύ 1987-1990 υπήρξε πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Θεσσαλονίκης. Από το 1987 μπήκε στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Υπήρξε δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης, αντιδήμαρχος Πολιτισμού (1995-1996) και αντιδήμαρχος Αρχιτεκτονικού (2002-2005). Μεταξύ 2007-2009 διετέλεσε αναπληρωτής γενικός γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων του ΥΠΕΞ.
Τον Μάρτιο 2018 έγινε αναπληρωτής γραμματέας στρατηγικού σχεδιασμού και επικοινωνίας της Ν.Δ. Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019 κατέβηκε υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, αλλά έχασε από τον Κωνσταντίνο Ζέρβα. Στις εκλογές τον Ιούλιο της ίδιας χρονιάς κατέβηκε υποψήφιος βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης με τη Ν.Δ., αλλά πάλι απέτυχε να εκλεγεί. Διορίστηκε πρόεδρος της Αττικό Μετρό τον Σεπτέμβριο 2019 και τον Ιούνιο 2024 υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Πηγή: Εφημερίδα Δημοκρατία