Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, με φόντο την κατάθεση του νέου νομοσχεδίου για την σιδηροδρομική ασφάλεια υπό το βάρος του πολύνεκρου εγκλήματος στα Τέμπη ζήτησε, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, καταγεγραμμένα τα προβλήματα, τις θέσεις και τις προτάσεις όλων των αρμοδίων.
Το νέο θεσμικό πλαίσιο θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες και στόχο έχει να απαντά άμεσα στα πραγματικά προβλήματα και να υλοποιεί τις συστάσεις που έχουν γίνει από την Κομισιόν, τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηροδρόμων (ERA) και τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ.
Το νέο νομοσχέδιο επιδιώκει να αποφευχθεί το «μπαλάκι ευθυνών» με άμεσες ενέργειες, όπως αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων που χρησιμοποιούνται ήδη σε άλλες χώρες της ΕΕ και την δημιουργία σαφούς πλαισίου ευθυνών και αρμοδιοτήτων.
Θα δίνεται έμφαση στην αναδιοργάνωση κρίσιμων φορέων, την ενίσχυση της ανεξαρτησίας και της λογοδοσίας, και κυρίως στην επιχειρησιακή εφαρμογή των εισηγήσεων ΕΟΔΑΣΑΑΜ, Κομισιόν και ERA.
Αλλαγές στην λειτουργία και την στελέχωσή της ΡΑΣ
Θα υπάρξουν πρωτοβουλίες για την ΡΑΣ, ώστε η διοίκησή της, η θητεία της οποίας έχει λήξει, να έχει τον ρόλο που αρμόζει σε μια ανεξάρτητη Αρχή.
Δείτε επίσης:
- Επίθεση Μεϊκόπουλου σε Κυρανάκη και κυβέρνηση για το επικοινωνιακό σόου με τον σιδηρόδρομο
- Αυτοδιαφημίζεται ο νέος αρμόδιος για τα τραίνα, ανίδεος Κυρανάκης
Ο Κώστας Κυρανάκης είναι ένας πολλά υποσχόμενος Έλληνας πολιτικός.