Τα ψεύτικα τα λόγια Μητσοτάκη για τους σιδηροδρόμους

Ο πρωθυπουργός μοίρασε πάλι φούμαρα ότι θα αλλάξει όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες

Must Read

«Θα αλλάξουν όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες» βροντοφώναξε χθες ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποσχόμενος (για άλλη μια φορά) μια «νέα εποχή για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους»…

  • Toυ Ανδρέα Καψαμπέλη – εφημερίδα δημοκρατία

Τα πρωθυπουργικά τα λόγια τα μεγάλα θα είχαν κάποια αξία εάν δεν τα είχε επαναλάβει (σε ποικίλες εκδοχές) ουκ ολίγες φορές έως τώρα. Οχι μόνο πριν, αλλά ύστερα και από την πολύνεκρη τραγωδία εδώ και πάνω από δύο χρόνια. Μεγάλα λόγια που αποδείχτηκαν (ως συνήθως) επικοινωνιακές φούσκες…

Τα εξιλαστήρια θύματα που χρησιμοποίησε -υπουργοί κ.λπ.- για να φορτώσει τις ευθύνες υπήρξαν αρκετά βεβαίως, αλλά πολλά ήταν και τα δικά του λόγια, σε προσωπικό επίπεδο. Οπως και πολλές οι πιρουέτες του ανάλογα με τις κατά καιρούς συνθήκες…

Από τις παραμονές των εκλογών του 2019 δεσμευόταν ότι «όσον αφορά τους σιδηροδρόμους, επιμένουμε σε παρεμβάσεις οι οποίες δεν είναι πολύ ελκυστικές, δεν είναι πολύ “σέξι”». Κι ενώ είχε προβλέψει (σωστά!) ότι υπό εκείνες τις συνθήκες τα τρένα «μάλλον θα εκτροχιάζονταν», έως το 2023 δεν έκανε τίποτε…

Ακόμη και μετά την τραγωδία, προεδρεύοντας σε σύσκεψη (14 Μαρτίου 2023) για την «επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων», υποσχόταν ότι «η ανάταξή τους δεν αποτελεί απλά ένα καθολικό αίτημα της ελληνικής κοινωνίας, αλλά αποτελεί πια κι ένα προσωπικό, δικό μου στοίχημα».

Μια εβδομάδα αργότερα δήλωνε τηλεοπτικά στον Στ. Θεοδωράκη ότι προγραμμάτιζε συνάντηση με την Ιταλίδα πρωθυπουργό Μελόνι για να «ξαναμιλήσουμε ανοιχτά με τη Hellenic Train και να βρούμε ένα νέο πλαίσιο, ώστε να μας φέρνει τα καλύτερα τρένα της και όχι σαπάκια». Επί δύο χρόνια δεν έκανε επίσης τίποτε. Μόλις πρόσφατα και υπό το βάρος των εξελίξεων άρχισαν να ψελλίζουν ότι αρχίζει η επαναδιαπραγμάτευση. Φοβερή ταχύτητα, ε;

Είχε, όμως, προηγηθεί το εξής: Τον Ιούλιο του 2022 η κυβέρνησή του τροποποιούσε (με έκπτωση 90,4%!) τη σύμβαση που υποχρέωνε τη Hellenic Train να κάνει επενδύσεις 645 εκατ. ευρώ, ενώ της έδινε και για 15 χρόνια 50-62 εκατ. ετησίως για τις «άγονες γραμμές»!

Μετά την πρώτη επέτειο της τραγωδίας, το 2024, κατακεραυνώνοντας την αντιπολίτευση στη Βουλή κατά την πρόταση μομφής -και εγκωμιάζοντας τον τότε υπουργό Σταϊκούρα πριν τον θυσιάσει-, πανηγύριζε ότι «έχουν γίνει πολλά μετά το δυστύχημα των Τεμπών για να γίνουν τα τρένα πιο ασφαλή». Θεωρούσε τότε -εν όψει και εκλογών- ότι την είχε σκαπουλάρει…

Ακόμη κι όταν βγήκαν φέτος εκατομμύρια στους δρόμους έλεγε στη συνέντευξή του στον Σρόιτερ, τέλη Ιανουαρίου, ότι «κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια να ανατάξουμε τα τρένα μας, έχουμε επενδύσει στα μέσα μαζικής μεταφοράς…»

Τελικά, μπροστά στην απειλητική κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, άλλαξε τροπάριο. «Θα χρειαστεί κάποιος χρόνος» μας είπε τον Μάρτιο, αναλαμβάνοντας πάλι «προσωπική δέσμευση», αλλά για «άρτια και ασφαλή γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη έως το 2027» (!)

Και τώρα μοιράζει φούμαρα ότι θα αλλάξει όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες. Κάπως… νωρίς δεν το θυμήθηκε;

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Βρε δεν μπαίνω σε τρένο ότι και να κάνουν…που να χτυπιούνται κάτω .Είναι αφερεγγυοι και επιπόλαιοι στην κυβέρνηση. Δεν τους εμπιστεύομαι με τίποτα. Σιδηρόδρομος κρεματοριο!!!

  2. Εντάξει μην είμαστε και πλεονέκτες(που έλεγε και ο μακαρίτης ο Χατζηχρήστος) ούτε…… εφτά χρόνια δεν έχουν περάσει από τότε που είναι στην εξουσία, τίνα προτοκάμει ο άνθρωπος, μή ξεχνάμε παρέλαβε…… χάος και καμένη γή, έξι χρόνια είναι λίγα ας του δώσουν ακόμα μία τετραετία να…..σβήσει την Ελλάδα από τον χάρτη και να την βάλει στον χάρτη….. του διαστήματος

  3. Τι άλλον ηδύνατο αναμένειν υπό των λόγων του δικτάτορος Μητσοτάκη? Γιγνώσκομεν άπανται καλώς την μεταπολίτευση παταγωδώς αποτυχημένην. Μένει μόνον μια επιλογή, η επιστροφή εις το συγκεντρωτικόν μοντέλον της Ρωμανίας μετά ισχυρού κράτους. Ούτο ως επροστάτευε υμάς δια χιλιετίαν δύναται νυν προστατέψη άπαντας ημάς υπό των κακών έκαστου διεφθαρμένου μετα-οθωμανικού πελατοκράτη κοτζαμπάσηδος.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

spot_img
spot_img

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This