Τα σχέδια ήταν μεγάλα και φιλόδοξα. Στο θέατρο «Παρκ» στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας ο Μίκης Θεοδωράκης για πρώτη φορά θα έγραφε επιθεώρηση. Ο Μιχάλης Κακογιάννης που ήδη είχε αρχίσει να κάνει διεθνή καριέρα για πρώτη φορά θα την σκηνοθετούσε και ο πασίγνωστος και αγαπητός στο ευρύ κοινό Μποστ (Γιάννης Μποσταντζόγλου) θα έγραφε τα κείμενα στο πρώτο μέρος μεταφέροντας τους έντυπους ήρωές του στη σκηνή.
Όλα έδειχναν ότι θα ήταν μια ευθέως ανταγωνιστική παράδοση του «απέναντι» θεάτρου του «Μετροπόλιταν» όπου ο Μάνος Χατζιδάκις με σκηνοθέτη τον Αλέξη Σολωμό και πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Χορν ανέβαζε την δική του επιθεωρησιακή εκδοχή, την «Οδό Ονείρων».
Παράλληλα ήταν ένας ανταγωνισμός δύο μεγάλων θεατρικών επιχειρηματιών. Ο Θόδωρος Κρίτας με Θεοδωράκη και ο Γιώργος Χέλμης με Χατζιδάκι.
Μόνο που ίσχυσε ο… νόμος του Μέρφι που λέει ότι «αν κάτι αρχίσει… στραβά, θα συνεχιστεί και θα τελειώσει… στραβά».
Κι η «Όμορφη Πόλη» άρχισε στραβά. Θέλησαν να προλάβουν την πρεμιέρα της «Οδού Ονείρων». Η «πρώτη» προγραμματίστηκε για το Σάββατο 8 Ιουνίου 1962, αλλά μια καταρρακτώδης βροχή τη διέκοψε.
Επαναλήφθηκε στις 9 Ιουνίου…
Πριν προλάβει να… περπατήσει αρρώστηκε ο Μίκης Θεοδωράκης. Η φυματίωση που τον ταλαιπωρούσε από τα χρόνια της εξορίας τον έστειλε στις 4 Ιουλίου στο Λονδίνο για θεραπεία.
Νέα προβλήματα. Ο Μάνος Λοΐζος, νεαρός συνθέτης, τότε, κλήθηκε να τον αντικαταστήσει στη διεύθυνση της ορχήστρας στην οποία μεταξύ άλλων συμμετείχαν οι Κώστας Παπαδόπουλος, ο Λάκης Καρνέζης, ενώ φυσαρμόνικα έπαιζε ένας άγνωστος νεαρός με το όνομα Δήμος Μούτσης, ναι ήταν ο μετέπειτα διάσημος συνθέτης.
Η παράσταση δεν πήρε καλές κριτικές. Χαρακτηριστική η άποψη του Μάριος Πλωρίτη στην «Ελευθερία»
Κάτι οι κριτικές, κάθε η απουσία Θεοδωράκη η παράσταση δεν πήγαινε καλά σε αντίθεση με την «Οδό Ονείρων», η οποία παρά τα προβλήματά της (απουσία Χορν κ.ά) ήταν «sold out» κάθε βράδυ.
Σε απόγνωση ο Κρίτας επισκέφθηκε στο Λονδίνο τον Μίκη για να δουν τι θα κάνουν. Η ιδέα που ρίχτηκε ήταν έχουν «γκεστ» για να τονωθεί τιο ενδιαφέρον του κοινού. Αποφασίστηκε να εμφανίζονται κάθε βράδυ ο Στέλιος Καζαντζτίδης και η Μαρινέλλα, πριν το κέντρο που τραγουδούσαν.
Ο Μίκης είχε γράψει κι ένα τραγούδι που ταίριαζε με την περεπέτεια που ζούσε. Λεγόταν «Μανούλα αρρώστησα στα ξένα» και θα το τραγουδούσαν ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης που ήταν στέλεχος της παράστασης και ο Καζαντζίδης. Άγνωστο γιατί το τραγούδι στη συνέχεια ηχογραφήθηκε με τον Μπιθικώτση, αλλά διασώθηκε ένα ηχητικό με τους δύο μεγάλους του τραγουδιού να το ερμηνεύουν.
Η εμφάνιση των Καζαντζίδη – Μαρινέλλας τόνωσε εισπρακτικά την παράσταση. Όπως την τόνωσαν και κάποιες εκδηλώσεις συμπαράστασης στον Μίκη που οργανώθηκαν όπου ακούστηκε ηχογραφημένος χαιρετισμός του.
https://www.youtube.com/watch?v=UDIR7wd3ZYM&ab_channel=%CE%9C%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%82%CE%9F%CF%81%CF%86%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82
Κάποια στιγμή ο Καζαντζίδης κουράστηκε τη… διπλοβάρδια, θέατρο – νυχτερινό κέντρο, ο ίδιος δήλωνε ότι το έκανε αφιλοκερδώς και στη θέση εμφανιζόντουσαν ο Μανώλης Χιώτης και η Μαίρη Λίντα. Είχε φθινοπωριάσει όμως και στις 16 Σεπτεμβρίου τόσο το «Παρκ», όσο και το «Μετροπόλιταν» έριξαν αυλαία…