Ο Σταμάτης Κόκοτας που έφυγε από τη ζωή είχε πάθος με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Νέος και διάσημος μετείχε σε αγώνες ράλι. Κάποιους μάλιστα κέρδισε, όπως τον τρίωρο αγώνα στο Τατόι τον Οκτώβριο του 1969.
Οι εφημερίδες ακόμα και στην πρώτη τους σελίδα τόνισαν τον θρίαμβο του δημοφιλή τραγουδιστή, ενώ δεν έχασαν την ευκαιρία να κάνουν… λογοπαίγνιο με τις εντυπωσιακές – και τότε – φαβορίτες του.
Ο μεγάλος ηττημένος εκείνης της μέρας (19 Οκτωβρίου 1969) ήταν ο καλύτερος Έλληνας οδηγός της εποχής, ο εμβληματικός Τζόνι Πεσμτζόγλου που δεν μπορούσε να εξηγήσει την επικράτηση του αντιπάλου του.
Η τελική κατάταξη όμως, παρά τη διαφορετική γνώμη του Πεσματζόγλου έφερε τον Σταμάτη Κόκοτα στην πρώτη θέση.
Ένα χρόνο νωρίτερα είχε φέρει έφερε στην Ελλάδα μια Ford GT 40 για να τρέξει στα ράλι. Τη παρουσίασε με καμάρι στον Σταύρο Ξαρχάκο (αριστερά στην κεντρική φωτογραφία) και στον πρύτανη του ρεπορτάζ αυτοκινήτου Γιώργο Λιβέρη (δεξιά), αλλά δεν ευτύχισε να τρέξει με αυτήν. Τα ανταλλακτικά της ήταν δυσεύρετα στην Ελλάδα.
Κάτι ανάλογο συνέβη με την Lamborghini Miur που του έδωσε ο Αριστοτέλης Ωνάσης. Το αυτοκίνητο ανήκε τυπικά στον Έλληνα κροίσο, αλλά τα κλειδιά τα είχε δώσει ένα βράδυ στον δημοφιλή τραγουδιστή τον οποίο θαύμαζε και παρακολουθούσε τακτικά.
Ο Κόκοτας μπορεί να έβγαζε αρκετά χρήματα, αλλά η συντήρηση ενός αυτοκινήτου που είχε κυκλοφορήσει σε μόλις 338 κόπιες ήταν αβάσταχτη. Τα ανταλλακτικά κόστιζαν πολλά νυχτοκάματα και στους αγώνες χαλάνε πολλά από αυτά. Έτσι έμεινε για δεκαετίες παρκαρισμένη στο γκαράζ του ξενοδοχείου «Χίλτον» μέχρι που βγήκε στο σφυρί το 2011.