Πολλά χρόνια πριν οι γιορτές των Χριστουγέννων ήταν διαφορετικές. Οι ευχές δεν στέλνονταν με sms, οι αποδράσεις από τις μεγάλες πόλεις δεν συνοδεύονταν από αναρτήσεις σε Facebook και Instagram. Τη θέση τους είχαν οι εφημερίδες και τα περιοδικά, τα λαϊκά κατά βάση. Κάθε οικογένεια το πρωί ή το μεσημέρι αγόραζε την εφημερίδα της και τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα ένα περιοδικό.
Αυτές ήταν οι «πύλες» για τη γνώση στο τι συμβαίνει στον κόσμο. Μέχρι τη δεκαετία του ’90, τέτοια εποχή σήμαινε συναγερμός σε εφημερίδες και περιοδικά τέτοιες μέρες. Οι Χριστουγεννιάτικες και Πρωτοχρονιάτικες εκδόσεις δεν σήμαινε μόνο μια μέρα αργίας για τους δημοσιογράφους που εργάζονταν με ελάχιστες αργίες όλο το χρόνο, αλλά και την παραγωγή των Χριστουγεννιάτικων εντύπων που κατέρριπταν κάθε κυκλοφοριακό ρεκόρ.
Στην πρώτη γραμμή οι σκιτσογράφοι. Αυτοί έπρεπε μέσα από τις δημιουργίες τους να δώσουν τον εορταστικό τόνο.
Βλέποντας τις δημιουργίες άλλων εποχών πέρα από την έκπληξη για το χιούμορ κάθε εποχής διαπιστώνουμε ότι πολλά από τα προβλήματα ήταν κοινά: Η ακρίβεια, οι σχέσεις των ανθρώπων, ακόμα και τα πολιτικά προβλήματα. Αλλάζουν μόνο οι πρωταγωνιστές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr
Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.