Η Google υποστηρίζει τη νέα γενιά γυναικών και καλεί μη κερδοσκοπικές και κοινωνικές οργανώσεις ανά τον κόσμο σε ένα Impact Challenge με στόχο την οικονομική ενδυνάμωση των γυναικών και των νεαρών κοριτσιών.
Από την πρώτη γυναίκα αστροναύτη στην πρώτη γυναίκα που ανέβηκε στο Έβερεστ, πέρυσι ο κόσμος αναζήτησε στο Google Search τον όρο «η πρώτη γυναίκα που…», περισσότερο από κάθε άλλη φορά αναφέρει στην ανακοίνωσή της για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας η Google. Οι πρωτοπόροι κάθε τομέα εξακολουθούν να εμπνέουν τις νέες γενιές, ειδικά όταν πρόκειται για νεαρές γυναίκες και κορίτσια που σήμερα αγωνίζονται να πετύχουν τις δικές τους πρωτιές.
Η Google «τιμά τις γυναίκες εκείνες, οι πρωτιές των οποίων πέρασαν στην ιστορία, καθώς και όλες όσες ακολούθησαν τα βήματά τους. Το φετινό Doodle για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας εξερευνά αυτό το ταξίδι της πρωτοπορίας, μέσα από τις ιστορικές αναφορές σε αντίστοιχες σελίδες του Google Search, σε όλο τον κόσμο». Από τις ακτιβίστριες και τις επιστήμονες, στις συγγραφείς και τις καλλιτέχνιδες, το Doodle για την Ημέρα της Γυναίκας 2021 απεικονίζει τα χέρια που άνοιξαν τις πόρτες για τις σημερινές γυναίκες.
«Εκτός από το να τιμήσουμε τις γυναίκες που έχουν πετύχει ιστορικές πρωτιές, αναζητάμε επίσης τρόπους για να υποστηρίξουμε τη νέα γενιά γυναικών – τις επιχειρηματίες, τις ηγέτιδες και όλες εκείνες που φέρνουν την αλλαγή», σημειώνει η εταιρεία.
Το 2020, ο αριθμός των επιχειρήσεων που καταγράφηκαν στη Google ως διοικούμενες από γυναίκες, αυξήθηκε παγκοσμίως κατά 163% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Αυτό που κάνουμε σήμερα είναι να σας διευκολύνουμε να βρείτε και να υποστηρίξετε τέτοιας μορφής επιχειρήσεις στην κοινότητά σας. Ψάξτε απλώς, στην αγγλική γλώσσα, στο Google Search και στα Maps για «women-led» (διοικούμενα από γυναίκες) «women-led restaurants» (διοικούμενα από γυναίκες εστιατόρια) «women-led clothing stores» (διοικούμενα από γυναίκες καταστήματα ρούχων) και άλλα— ώστε να εντοπίσετε εύκολα και γρήγορα τις επιχειρήσεις αυτές στην περιοχή σας.
Παράλληλα, προσφέρεται διαφημιστική επιχορήγηση 6 εκατ. δολαρίων στις Γυναίκες των Ηνωμένων Εθνών για να τις βοηθήσει να ευαισθητοποιήσουν το κοινό σχετικά με τις τεράστιες συνέπειες που έχει η Covid-19 στις γυναίκες και τα νέα κορίτσια. Μαζί τους εργάζεται και μια ομάδα εθελοντών της Google ώστε να αναδειχτούν τα κρίσιμα αυτά στοιχεία (PSAs) σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές του κόσμου.