Τα social media και γενικότερα το διαδίκτυο αποτελούν τη βασική πηγή ενημέρωσης για τους Έλληνες χρήστες, αντικαθιστώντας τα «παραδοσιακά» μέσα (εφημερίδες, τηλεόραση, ραδιόφωνο).
Ειδικότερα, σύμφωνα με διεθνή έρευνα του Ινστιτούτου Reuters του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, το 67% των Ελλήνων χρησιμοποιεί τα social media για ενημερωτικούς λόγους, ενώ ένας στους πέντε (20%) και ένας στους τρεις (32%) έως 35 ετών χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως τη βασική ή αποκλειστική πηγή για την ενημέρωσή του.
Στην κορυφή των προτιμήσεων βρίσκονται το Facebook (58%) και το YouTube (36%), ενώ το 25% των χρηστών χρησιμοποιούν για τις ειδήσεις το Messenger του Facebook, το 17% το Viber και το 12% το Twitter.
Δεν εμπιστεύονται τα μέσα ενημέρωσης
Γενικά, το 92% των χρηστών ενημερώνεται για τις ειδήσεις μέσα από το διαδίκτυο.
Η εν λόγω έρευνα δείχνει, επίσης, ότι οι Έλληνες δεν εμπιστεύονται τα μέσα ενημέρωσης (μόνο το 27% δείχνει εμπιστοσύνη), δεν πληρώνουν για να αποκτήσουν online πρόσβαση σε αυτά (μόλις 7% πληρώνει συνδρομή) και τέλος, χρησιμοποιούν πολλά διαφορετικά μέσα για την ενημέρωσή τους, (περισσότερες από πέντε ιστοσελίδες μέσα στην εβδομάδα κατά μέσο όρο).