Θεσμό αποτελεί πλέον στην Ελλάδα η Black Friday και η Cyber Monday, καθώς ένας στους πέντε Έλληνες αναζητά προσφορές μόνο online, ενώ τουλάχιστον οι μισοί σκοπεύουν να κάνουν διαδικτυακή έρευνα και να επισκεφθούν τόσο ηλεκτρονικά, όσο και φυσικά καταστήματα για τις αγορές τους.
Η δημοτικότητα των συγκεκριμένων ημερών αυξάνεται με σταθερούς ρυθμούς, με το 95% των Ελλήνων – που συμμετείχαν σε σχετική έρευνα – να γνωρίζει την ύπαρξη τους.
Μάλιστα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι άνδρες είναι εκείνοι που σκοπεύουν να δαπανήσουν περισσότερα (κατά μέσο όρο €202) σε σύγκριση με τις γυναίκες (€157).