Έρευνα: Οι «ενοχλητικές» e-διαφημίσεις δεν αυξάνουν τις πωλήσεις

Πολλοί καταναλωτές εκνευρίζονται με τα πολλαπλά μηνύματα στο διαδίκτυο, με αποτέλεσμα να αποτρέπονται από αγορές

Must Read

Πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρία ΗarrisPoll, στις ΗΠΑ, για λογαριασμό της συμβουλευτικής εταιρίας τεχνολογίας ηλεκτρονικού Rokt, σε δείγμα 7.500 καταναλωτών, έρχεται να επισφραγίσει με στοιχειοθετημένη στατιστική αξιοπιστία το γεγονός ότι η προβολή υπέρμετρου αριθμού προωθητικών ενεργειών στο διαδίκτυο (μέσω «έκτακτων ειδήσεων για περιορισμένες διαθέσιμες προσφορές») ή και διαφημίσεων «pop out ads» δεν συνδέεται κατ’ ανάγκη με αύξηση πωλήσεων και εν τέλει κερδοφορίας μιας επιχείρησης.

Διαβάστε την συνέχεια στο Dealnews

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

spot_img

Διαβάζονται τώρα

spot_img

More Articles Like This