Πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρία ΗarrisPoll, στις ΗΠΑ, για λογαριασμό της συμβουλευτικής εταιρίας τεχνολογίας ηλεκτρονικού Rokt, σε δείγμα 7.500 καταναλωτών, έρχεται να επισφραγίσει με στοιχειοθετημένη στατιστική αξιοπιστία το γεγονός ότι η προβολή υπέρμετρου αριθμού προωθητικών ενεργειών στο διαδίκτυο (μέσω «έκτακτων ειδήσεων για περιορισμένες διαθέσιμες προσφορές») ή και διαφημίσεων «pop out ads» δεν συνδέεται κατ’ ανάγκη με αύξηση πωλήσεων και εν τέλει κερδοφορίας μιας επιχείρησης.
Διαβάστε την συνέχεια στο Dealnews